lady jane Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Actyfrietjes en een grote bak sla misschien vanavond nog iets van een omelet ofzo voor de eiwitten. Ik eet de laatste tijd steeds vaker in etappes, bevalt me wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Hoi, beetje onbeleefd van me om eerst hulp te vragen en dan te verdwijnen, maar ik ben ineens ontzettend moe en kruip dan ook mijn bed in. Tot Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Slapen helpt vast ook Jen, welterusten. Hier was het een vreemdsoortige Mexicaanse pasta, dus ik had extra toetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Meld me droog af. Sita2, Momentum en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Droge dag gehad, Vroeg naar bed vanavond, Voel me licht grieperig, en morgen een lange werk dag Nadia, Sita2 en Momentum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goeieavond, Bijgelezen door het opgewaaide stof heen. Heb gewerkt en was vanmiddag bij mijn hulpverlener en dan morgen al heel vroeg cursus. De negen uren slaap haal ik alvast niet meer, maar wel droog het bed in, snel, snel... Welterusten!! rapilos en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Meld me droog af. Goedenacht Sita2 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Gewoon elke dag weer van die eerste afblijven, moeilijker wordt het niet. Poeh dat klinkt makkelijker dan het mij (be)valt. Wel mooi als je dat zo kunt voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 (bewerkt) Wanneer is deze dag voorbij Ik drink niet en ga dat ook niet meer doen, maar ik ben zo moe. Letterlijk en figuurlijk. Moe van alles. @edit: amen, gered, droog, mag eindelijk slapen. 8 november 2016 bewerkt door SvDolphin Quinn, lady jane, Vol en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden