Sowhat Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Bor,je hoeft niet te presteren,het enige wat je moet doen is niet drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Klopt. Kun je beschrijven wat je denkt dat er van je verwacht wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Is er ook een eet en dieetsite? Ik had gisteravond 4 gehaktballen op met 2x broccoli 2x een schep wortelen en twee keer aardappelen, natuurlijk met jus toetje ging niet meer sorry basta en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 (bewerkt) * 4 november 2016 bewerkt door moderator lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Is er ook een eet en dieetsite? Ik had gisteravond 4 gehaktballen op met 2x broccoli 2x een schep wortelen en twee keer aardappelen, natuurlijk met jus toetje ging niet meer sorry Een dikke streep is ook een lijn Sowhat, AlbertRemmo en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Ik ga even...de 'hoe hou ik de pluis van mijn jas' opzoeken. Snoepje Zolang je er maar bent, is het goed.Je kan het. Dat weet iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Ach Bor het zal niet altijd even smakelijk zijn maar vullen doet het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Albert is ontsnapt en zit nu ergens in een vreetschuur. Zegguh AR, geen toetje? Ben jij nou een vent of hoe zit dat? basta en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Nou Quinn, ik droom ook wel eens, dat ik overal naakt loop De droomuitleggers (gekke zwevers) zouden zeggen dat zo'n droom te maken heeft met angst om je kwetsbaar op te stellen. Sterkte Bor, kan me voorstellen dat het even aan komt. Maar realiseer je je dat die jongen van je misschien wel heel blij is met zijn twee thuizen? Albert, eet je toetje op zeg, dat laat je toch niet lopen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 *ZOEFFFFFFFF* Jee, wie was dat! Zal toch niet die geit wezen he?! Moi? Eigenlijk ben ik een koe . Je greep de vis niet en dat is goed. Ik heb de neiging om keer op keer te willen doordringen tot jou. Mijn ego.. Het staat me in de weg. Maar dat is een goed iets. Voor jou en voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 (bewerkt) Ik ben in detox bijna een week, maandag mag ik de kliniek in voor behandeling, intern. maar bij detox mag je ook eten hoor en mag nu nog vaak achter pc en telefoneren, alleen niet met mobiel (is ingeleverd) volgende week 15 minuten per dag pc of bellen duidelijker zo? emoticons krijg ik niet voor elkaar op de ze pc. 4 november 2016 bewerkt door AlbertRemmo Sowhat en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Ik ben benieuwd naar jouw nieuwe ik AR AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Ik ook Fleurtje lijkt me heel prettig om daar kennis mee te gaan maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 mAAR IK GA EVEN IN MIJN SCHRIFTJE SCHRIJVEN WELKE (CAPS SORRY) maakt me niet uit ook ontettend fijne emotie ik vandaag heb mee gemaakt, let niet op fouten, ben ik ook mee gestopt. laters Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Ik ook Fleurtje lijkt me heel prettig om daar kennis mee te gaan maken Je bent van nature heel mooi. Ik denk dat je jezelf vaak tekort doet door mee te gaan in de rest en jezelf een beetje te verliezen. Jouw nieuwe ik, daar teken ik voor. Je gaat het heel goed doen AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Geitjes, koetjes en vissen.. Zal bijna weekend wezen denk? You go girl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Het wordt al wat donker, maar hopen er geen pipo"s uit de bosjes vliegen want ik ga binnendoor. Pipo is al jaren dood, Popov nu ook, Bassie is niet meer wat ie was, de horrorclown is al weer uit... waar ben je bang voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Ik kan het je wel vertellen Bor.Maar het is niets dat je horen wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Bassie, ik zag hem onlangs op foto.Waar ging ie heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Je bent me kwijt bij popov...*te blond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Ik ben bang in donker Kohtje. Zeg het maar Fleurtje, ik kan wel wat hebben hoor maar lees het later even want het nu erg snel donker. Aaah... Lezen is één ding, luisteren is een ander. Ik schreef het al neer. Je ging er gewoon over. Maar dat kan ik hebben. Ik vraag me wel één ding echt af. En waarschijnlijk las je het niet door de regels door. Waarom is stoppen met drinken zo moeilijk voor je? Omdat je moet? Waarom is moeten zo moeilijk? Het is maar een woord. Je kan het gewoon niet. Geen schande in dat. Waarom zeur je er over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 (bewerkt) Btw...Ik ben een koe vermomd als een geit (same *)Ik zet mijn voet meer ergens in dan nergens.Dus bij voorbaat mijn excuses.. 4 november 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Maandag is mijn D-day bij deze.Geen nicotine meer.Bah, ik moet er niet aan denken...maar goed, ik heb het gezegd.Ik floreer onder sociale druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Niemand luisterde toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden