Quinn Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Helaas, toch wel fleurtje. Dus, stoppen met roken? Ga je kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Ik hoorde het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Dat is bizar...Die laatste zin schreef ik niet eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Het was mijn alter ego Grapje..Ik ga eens hangen voor de tv.Doemme! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Wijnman is er weer???? (Asterix pakt chips en cola en een comfortabele stoel..) Vol, tomtom2 en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 (bewerkt) Goeie avond allen Mooi zegt Soothe! AR: You know, dappere!! Vandaag, mijn skeelers uit de schuur gehaald Net kunnen redden van de muizen, alleen wat keuteltjes eruit geschud Die moeten van het voorjaar wel weer uit het vet nou.. Eerst hopen op swart iis Dan kunnen die anderen uit het vet en geslepen Verder maf, maar vrij relaxed dagje Bij arts geweest weer ook 4 november De dag dat ik hier 7 jaar terug kwam wonen En verder terug in de tijd Negen jaar terug dat ik als die-hard stopte met drinken ... Fijne avond en alvast een goede nacht 4 november 2016 bewerkt door Mai AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 4 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Dagpact geslaagd ,weer een dag nuchter! Tot morgen. rapilos, Quinn en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Hier ook dagpact geslaagd. Ondanks etentje met collega's Ik had een mooie smoes, moest daarna nog werken. Dus gewoon 2 spa rood Sita2, Quinn, Momentum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Trusten voor straks Ik ben nogsteeds blij met de Spa Grapefruit! rapilos en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Cola. En ik eet vet stoer chips zo uit de zak. Met voeten op tafel. Omdat ik zo enorm volwassen ben. rapilos, nancy en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Niet moe, wel naar bed. Droge afmelding, tot morgen. rapilos en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Thee met speculaas,zo lekker! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 ...Rustig blijven en geduld met hem hebben is elke keer weer wat ik tegenkom bij hem. .dan bereik ik veel met hem. Dat hebben wij ook met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Hij is lief! Ieder kind is lief Hoe onnavolgbaar zijn of haar gedrag soms ook Het ligt nooit aan het kind De vader van mijn/onze kinderen, haalde wel eens een spreuk aan "Er is een lang leven voor nodig, om de gevolgen van je opvoeding, geheel te boven te komen" Kan ik me indenken Wat te denken van 2000 jaar indoctrinatie En dan nog Wij, kunnen het verschil maken! Happy time samen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Truste Ap Mantsje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Bor,je hebt eerder 14 jarigen in huis gehad,je weet best wel wat een redelijke tijd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden