Lieselot Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Bor ik vind het knap 25 jaar ik ben er na vier dagen al zat van hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Roberto hoe lang sta je 'droog'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Om nog even verder te neuzelen, eten bijna klaar om op tafel te deponeren. Schnitzels, uitjes, champignons, paprika, gegratineerde aardappeltjes en stoofpeertjes. Niks mis mee. Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Ik heb een uitsmijtert naar binnen gedeponeerd, lag wel eerst op een bord, maar ging daarna via een vork naar het gat in mijn gezicht. Lieselot, een zweed? Als een Noor, maar daar dan de buurman van, zeg maar... De Deen. Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Trouwens, voor alle liefhebbers van clowns, vanavond op Veronica kun je kijken naar IT, tussen de reclames door.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Meld me vast droog af. Net de bami met sambalboontjes naar binnen. Lekker. Vanavond taxi spelen voor de oudste en manlief vertrekt morgen al heel vroeg met de middelste. Dat wordt een kort nachtje voor mij. Fijne avond. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Er staat een pan verse goulash op het vuur, veel paprika en cayennepeper erin, zo nog wat rijst koken en dan NJAM! VREET! SLIK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Jammer dan, eten is nog steeds geen handeling waar mijn maag het mee eens is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Jammer Quin hangt ook in de lucht misschien wat ziekjes zijn? Of is het echt het eten? Ja Asterix een buurman van Noor en Deen Vader van mijn dochter Succes kruidenthee vannacht wat leuk dat ze samen weggaan Heb je het even rustig thuis is ook wel eens fijn toch? Lekker kontje voor je kan ontspannend zijn dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Huh? Ik zie niks voor me...Lieselot, leg eens uit, vertel! Wel droog, dat dan weer wel. smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 (bewerkt) Hee Spuddeke! Dat klinkt prima oke allemaal! 22 oktober 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Weer droog gebleven vandaag Welterusten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Ik meld me ook weer droog af. Welterusten voor straks. smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Na deze dag een blijvend gevoel van meer willen. Niet meer, maar anders meer. Geen gedoe mbt tot clowns of zo. Ook niet afkeurend willen zijn van zie mij eens, is dat niet beter, nou nee. Groei. Mens onder mensen. Stom is dat toch, dat diepe almaar in willen. Maar ook best mooi. Ik geniet althans. Mijn weg. Slaap goed allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Ik meld me droog af. Ik was een echte gangmaker toen ik zei dat ik thee wilde en geen wijn. Wat maakte dat een hoop los, zeg. Mensen reageren alsof je zegt dat je niet meer loopt, of zo. Nou ja, het was een leuke avond. Quinn en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden