Gast Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Jootje gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Bor, waar ben je? Ga nie goe nie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Goedendag Mannetje net wakker flesje lachen en spelen nu komt bio moeder om 1500 en dan is hij weer net moe balen Routine is elke dag weer net ff anders dus goeie afspraak maken is moeilijk Zie er tegen op maarja dit hoort bij deze zorg Niet vermoed dat contact met ouders zo zwaar zou zijn vooral moeder Hij ligt bij me rood rompertje met de tekst SMILEY grote blauwe ogen en wit heel mini haartjes om op te vreten Dochter lief er lekker in dus genieten nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Compleet vergeten dat ik beloofd had pannenkoeken te bakken vanavond. Gelukkig herinnerden die twee monsters me eraan. En best handig dat ze groot genoeg zijn om zelf de spullen van de winkel te halen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Lekker Quin ik wil graag mee eten lekker!! Het mannetje is gelukkig nog even in slaap gevallen waar blijven die lui Voel me niet 100% morgen vader van dochter paar dagen hier Dan heb ik het gevoel drie kinderen in huis te hebben Voor mijn dochter fijn en hij is een geweldige vader maar voor mijn state of mind not so good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Heb je een pleegkindje in huis Lieselot? De spoken hier zagen hun kans schoon. Ze hebben ook maar even spullen genomen voor mij om een appeltaart te bakken. Mocht ik ooit twijfelen, het zijn overduidelijk kinderen van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Ik hoop dat we snel weer wat van Nancy horen! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Trek gekregen van dat pannenkoekenverhaal dus snel een restant macaroni van gisteren opgewarmd met gebakken eieren erbij. Lekker vroeg klaar en een lange avond voor de boeg. Ik heb blad weggeveegd.... ZO slordig die herfst... pff. En nu schijnt de zon erbij: top! Nog een fijne avond! Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 De eerste twee "mislukte" zijn al vakkundig weggewerkt. De rest staat nu mooi warm te blijven tot de anderen thuis zijn. Blad wegvegen smart? Waarom? Morgen ligt er immers gewoon weer Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Dom perfectionisme en tevens wat gymnastiek Plus: wat weg is - is weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Pfieuwwww, feestje achter de rug. Wat een drukte toch altijd. Nouja, het was leuk...nu paar maanden rust Over naar belangrijkere zaken; de groeten van Lars ! Hij mist 'ons' en kan volgens mij niet wachten om weer geheel netjes zijn bijdrage te komen doen lady jane en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Groeten terug aan Lars, Vol, Wanneer mag tie weer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Blad wegvegen? Eentje maar? Das zo gepiept. Ik meld me aan en ook meteen weer af, want ik doe de klapdoos dicht. Dry as the sky. Skyer en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Groeten terug Lars. En wat rapilos zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Ff allemaal zwaaien naar Lars...DAAAAAAG! Droge afmelding. Pfff...beetje mwah dag...na de drukte weer in de stilstand lijkt wel. Stom...sja...uitersten. Wel mijn atelier lekker opgeruimd, een ontplofte watermeloen opgeruimd. Niet niks gedaan, maar ook niet echt tevreden...een herkenbaar patroon. Dus kan ik nu ook weten wat te doen Fijne avond allemaal basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Weer droog vandaag, Welterusten alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Hier pasta gegeten ook lekker Pannenkoeken zeer binnenkort Ja Quin pleegzoon om 1400 mailde ze dat ze niet kon komen wegens omstandigheden en zonder excuses verder vragen of dan vrijdag uitkomt Dit komt natuurlijk niet uit monster ik hoop dat ik dat mag schrijven van de moderater Jou lichaam beetje bijgekomen van de twee nachten geleden alweer? Leuk die handjes Kruidenthee ik zwaai ook even mee hoor-weet niet waarom hij offline is maar zal goeie reden zijn bij deze alvast een voor hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Zo, uit bad lekker mijn bed in Lars komt maandagochtend vanuit zijn bed weer naar het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Goeie nacht Had niet eens het tijdstip in de smiezen van nu Vandaag weer eens lekker gewerkt, Dieren-asiel geschrobd etc Daarna nog bij buurtjes gegeten en filmpje gekeken Opslomen weer thuis Duurt dan altijd wat langer Hontie even wat extra aandacht.. Verder speelt er nog veel But again, tijd zal het leren Beetje gelezen net Veel wat mij herinnerd ook.. Rapilos Trust Mai Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Nog voor Asterix: Bladerdebladerdebladerdededede enz. en is nog niet afgelopen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden