Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 september


Momentum

Aanbevolen berichten

Goed zo spirit niks in huis

 

Bor succes met het feest en snap dat je die vent af en toe schop wil verkopen hahaha 

 

Gespannen dag voorbij - uiteindelijk wezen shoppen moeders paste op even wat kleins gekocht en boodschappen en energie level was weer goed

Toch af en toe wat ruimte voor mezelf plannen-constant 2 kleintjes om me heen is zwaar

Heb mezelf getrakteerd op een reep chocola ga ik straks een stuk van nemen

Zo mager als een lat dus kan het hebben tevens havermout gekocht voor in de ochtend makkelijk te maken en moet echt aankomen zie er uit als een scharminkel

 

Slaap lekker alle

Droog blijven Bor kan je

X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer op "strooptocht" geweest in de natuur: bramen, rozebottels, appeltjes, peertjes, kastanjes.

Morgen weer aan de inmaak. Moet even opletten er weer niet in door te schieten, goed is goed genoeg.

 

Ik wacht nog even tot het brood gaar is, neem dan een sneetje voor de lekker en ga dan weer droog te kooi.

Met het voornemen om morgenvroeg een AA bijeenkomst te bezoeken. Zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het met de bramen nog wat geworden? In augustus leek het nergens naar en ik heb er verder niet zo op gelet.

 

 

Ga vroeg mijn bed in met mijn arme ik onder de arm.

Heb wat vitaminepillen klaarliggen, moet daar wat beter om denken.

Morgen hopelijk een wat betere dag.

 

Welterusten luitjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@smart: ik ervaar ook dat het een erg slecht bramenjaar is. Het lijkt voor mij alsof het veel te droog is (geweest). Ik ben zeker drie uur aan de gang geweest om een redelijke hoeveelheid te kunnen plukken. Op de nattere plekken had ik meer succes. Ook op plaatsen die in de schaduw van geboomte lagen.

Ik moest er mijn best voor doen. Maar zo is mijn leven.......

 

 

Het verse brood is heerlij: met kaas uit de Auvergne en zelfgemaakte jam, hmmmmm.

Vroeger mochten we nooit aan warm, vers brood. Dat zou slecht zijn, werd ons wijsgemaakt.

Maar hoe kan iets wat zó lekker is, slecht zijn!

 

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mafkees...  (met een kleine m) :P ... :)

Ok, Kohtje, ik weet niet precies waar je op duidt, maar ik vond mijn middel niet echt lekker. Misschien de allereerste die ik soms wel voor dorstlessing gebruikte, maar het ging zó grof aan de gang dat van proeven en genieten en gezelligheid geen sprake was. Ik zoop sowieso altijd alleen.

Gewoon walgelijk als ik het idee weer toe laat, bah!

 

Maar je hebt gelijk, ik ben een mafkeesje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...