rapilos Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Dagpact geslaagd smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Ik meld me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Goed zo spirit niks in huis Bor succes met het feest en snap dat je die vent af en toe schop wil verkopen hahaha Gespannen dag voorbij - uiteindelijk wezen shoppen moeders paste op even wat kleins gekocht en boodschappen en energie level was weer goed Toch af en toe wat ruimte voor mezelf plannen-constant 2 kleintjes om me heen is zwaar Heb mezelf getrakteerd op een reep chocola ga ik straks een stuk van nemen Zo mager als een lat dus kan het hebben tevens havermout gekocht voor in de ochtend makkelijk te maken en moet echt aankomen zie er uit als een scharminkel Slaap lekker alle Droog blijven Bor kan je X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 24 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Heerlijk in de zon gezeten,zonder drank. Dagpact geslaagd. Fijne nachtrust iedereen. smart, rapilos en Lieselot reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Scream vier aan en allen aan de cola. Vrienden zijn soms best prettig. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Vandaag weer op "strooptocht" geweest in de natuur: bramen, rozebottels, appeltjes, peertjes, kastanjes. Morgen weer aan de inmaak. Moet even opletten er weer niet in door te schieten, goed is goed genoeg. Ik wacht nog even tot het brood gaar is, neem dan een sneetje voor de lekker en ga dan weer droog te kooi. Met het voornemen om morgenvroeg een AA bijeenkomst te bezoeken. Zin in. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Is het met de bramen nog wat geworden? In augustus leek het nergens naar en ik heb er verder niet zo op gelet. Ga vroeg mijn bed in met mijn arme ik onder de arm. Heb wat vitaminepillen klaarliggen, moet daar wat beter om denken. Morgen hopelijk een wat betere dag. Welterusten luitjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Drukke leuke dag..bedtijd nu Beneden gaat het feest door, mensen worden moeier..aanweziger en meer aangeschoten. Ik morgen weer fris! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 @smart: ik ervaar ook dat het een erg slecht bramenjaar is. Het lijkt voor mij alsof het veel te droog is (geweest). Ik ben zeker drie uur aan de gang geweest om een redelijke hoeveelheid te kunnen plukken. Op de nattere plekken had ik meer succes. Ook op plaatsen die in de schaduw van geboomte lagen. Ik moest er mijn best voor doen. Maar zo is mijn leven....... Het verse brood is heerlij: met kaas uit de Auvergne en zelfgemaakte jam, hmmmmm. Vroeger mochten we nooit aan warm, vers brood. Dat zou slecht zijn, werd ons wijsgemaakt. Maar hoe kan iets wat zó lekker is, slecht zijn! Welterusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 O jowan!! Ik meld me droog af, met het water in de mond. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Nuchtere afmelding, welterusten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Maar hoe kan iets wat zó lekker is, slecht zijn! mafkees... (met een kleine m) ... smart en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 wij mochten geen vers brood omdat het niet vulde jowan en dan werd het gewoon te duur met 6 kinderen en 2 volwassenen. Dus vroeg mijn moeder oud brood (kreeg het nog goedkoper ook) of liet het thuis eerst oud worden, grrr jeugdtraumaatje jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 O jowan!! Ik meld me droog af, met het water in de mond. Ik heb nog een dompelpompje staan, eventueel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 mafkees... (met een kleine m) ... Ok, Kohtje, ik weet niet precies waar je op duidt, maar ik vond mijn middel niet echt lekker. Misschien de allereerste die ik soms wel voor dorstlessing gebruikte, maar het ging zó grof aan de gang dat van proeven en genieten en gezelligheid geen sprake was. Ik zoop sowieso altijd alleen. Gewoon walgelijk als ik het idee weer toe laat, bah! Maar je hebt gelijk, ik ben een mafkeesje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden