Claartje68 Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Dag 9 zonder wijn. Wat fijn! Wel merk ik dat ik ontzettend moe ben,maar heb gelezen op dit forum dat mijn lichaam veel energie nodig heeft omdat ze aan het herstellen is. Weltrusten voor straks iedereen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Och ja, die vermoeidheid! Ik schrok er echt van..confronterend om mijn lichaam zo 'op' mee te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Dag 9 al.. mooi.. ik heb ook zo lang met die vermoeidheid gelopen nu sinds dinsdag is dat iets beter terwijl ik nooit na 10en erin lig.. volhouden maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Droge afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 ik meild me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 mild melden: meild basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Droog! Spirit sterkte, slaap lekker. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Lichaamsgerichte therapie, prima uitdrukking blijft dat. Nuchtere afmelding. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 ...... liggen in het hoge gras. Wel thuis even controleren op teken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Goede berichten Bertd en fijn dat je over de grote hobbel heen bent. Zet hem op en geniet ervan! Hoi hoi, het brengt me ook veel rust, dat zal jij ook wel ervaren en me goed voelen zonder alc., vindt ik fijn, groetjes! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden