Tine Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Mooie dag allemaal!! Ik sta op de dagpact. Na zoveel droge maanden. Toch weer de mist ingegaan. Dus dag 1. Niet verder kijken alleen vandaag!! Proficiat Lars, knap!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Mooie dag allemaal!! Ik sta op de dagpact. Na zoveel droge maanden. Toch weer de mist ingegaan. Dus dag 1. Niet verder kijken alleen vandaag!! Proficiat Lars, knap!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Voor alle zekerheid twee keer erop, goed zo Tine! Dag 1 van de herstart, maar die andere data zijn ook nog leesbaar en geldig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Dank je Basta!!! Dat is heel aardig van je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Kin omhoog, kroontje rechtzetten, lippen stiften en doorgaan Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Sterkte vandaag Tine. Opnieuw dag één is alsnog een sterke keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Dank je lieve en Quinn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Thuis is ook fijn Spirit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 buh.. ik zit gewoon achter mijn laptop te werken..stom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Hier betekent het spelen, uitje, zwemmen etc Een week lang plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Lijkt me logisch dat je van de zooi nu vreselijk baalt! Ondanks dat het fijn is dat ze langs komen. Volgende keer eerder doekje/blik en veger aangeven met de vraag even te helpen opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Wat voor neigingen krijg je Bor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goedemiddag.. Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Quinn Rosa Lieve MarQ Nadia Vol Skyer Basta Tine Spirit Bor smart Lieve buurvrouw..... daar stond ik ineens met een biertje in mijn hand gisteren op het festival waar we waren. Terwijl ik had gezegd dat ik geen alcohol wilde hebben. Omdat ik adb wil worden (wat best goed gaat) was 1 biertje op dat moment niet zo erg... echter de volgende keer zal ik veel duidelijker nee moeten zeggen! De komende dagen op het dagpact vooral om erachter te komen of de maagpijn wegblijft. Hier in het noorden is het nog bewolkt, maar heerlijk om in de tuin te werken (sleept met grote takken en gaat straks alle groenafval naar het bos brengen) Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 (bewerkt) Die onrust en geirriteerdheid na het stoppen met drinken horen erbij... Nog een boel te doen Bor!! Succes! typfout 23 augustus 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goedemorgen! Heerlijk toch dat warme weer! Geniet Hier ook weer een dag vol zon en minima van 31 graden. Het went Gefeliciteerd Lars Geweldig!! Dagpact: jowanSonnetjeLarsClaartjeQuinnRosaLieveMarQNadiaVolSkyerBasta Tine Spirit Bor smart Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Hoi Sita, heb ik goed gelezen in de krant dat de dader gepakt is daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goedemorgen. Twee maand droog vandaag. He Lars, geweldig toch?! Wie had dat gedacht he? Top hoor. Wees er maar trots op. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 O, beetje groot. Nou ja, dat mag ook wel in dit geval. Vol en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Wat vroeg, maar ik meld mij voor vandaag droog af. Ga zo al slapen (knallende hoofdpijn....) Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 He bah Skyer, vervelend! Hoop dat het morgen weer beter is. Lars, lukt het je een beetje om de felicitaties en schouderklopjes te accepteren? Je bent echt goed bezig! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Meld me ook droog af. Mupke, Claartje en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 (bewerkt) Lars, ik had je nog niet echt gefeliciteerd. Bij deze. Fijn toch dat maanden in dagen zijn opgedeeld en dagen in uren. Zo kun je, als het even moeilijk is, elke maand clean in kleine stukjes opbouwen. Blijf bouwen, ouwe bouwvakker. Voor je het weet staat er een solide bouwwerk dat alleen nog wat onderhoud nodig heeft. 23 augustus 2016 bewerkt door Kohtje smart, Sita2 en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Meld me droog af Sita2 en Mupke reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Meld me ook droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Het is nog wat vroeg, maar vooruit, ik meld me alvast af. Droog. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden