Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Brood en spelen voor de kudde die uiteindelijk allemaal achter elkaar de afgrond in donderen. 😁 Alle lof voor degenen die op tijd de ommeslag weten te maken maar helaas worden net zij juist uitgespuwd door de massa. 3 uur geleden bewerkt door Musashi
Adri02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Musashi: Brood en spelen voor de kudde die uiteindelijk allemaal achter elkaar de afgrond in donderen. 😁 Alle lof voor degenen die op tijd de ommeslag weten te maken maar helaas worden net zij juist uitgespuwd door de massa. Hoho, vergeet niet dat zij die 'de ommeslag' (welke?) maken hoofdzakelijk natuurlijk ook gewoon warhoofden en dwaallichten zijn.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Precies. De echte intelligentsia zijn de elites, die de domme horden dan weer eens naar links, dan weer eens naar rechts sturen. De reptilianen. Die kan je hun fake mensenhoofd afrukken en dan kijk je recht in een reptielensmoel, net als vroeger in Scooby Doo. Niet dat mij dat ooit gelukt is, om iemand zo te ontmaskeren, maar dat ze bestaan is uiteraard zeker. Koningin Elisabeth was er één. Dat is op zich al bewijs genoeg. Ha, ik krijg gewoon zin om een onafhankelijk medium te beginnen 😁 Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden 51 minuten geleden zei Adri02: 'de ommeslag' (welke?) Goh ja dat is natuurlijk nog een heel andere discussie waarvan ik niet de intentie had om het hier nu over te hebben, noch wil pretenderen het juiste antwoord hierop te kennen. Laat me het erop houden dat elke beschaving z’n begin-, bloei-, en vervalperiode kent en dat het voor mij wel duidelijk lijkt in welke we hier nu zitten. In elk geval, was het me dus ook meer om de algemene beeldspraak te doen. Ik heb er een prentje van gezocht en vond niet direct helemaal wat ik wou maar toch iets in deze trend.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden