Sanity Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Quinn ik als volledige buitenstaander vanaf de zijlijn, wordt het niet eens tijd dat je (nu) als eerste jezelf op de voorgrond plaatst (weet je wel, eerst van jezelf houden voordat je dat van een ander doet). Bedoel het niet slecht hoor. Ik kreeg tijdens de EMDR sessies te horen dat ik narcistische trekjes had. Yeah right zei ik nog (ietwat beledigd; zeg maar woest) ik woon in een caravan en heb helemaal niks meer. Ik heb nogal een reden om narcistisch te zijn met mijn voornamelijk helemaal niks meer, nada, niente & noppes. Dat bedoel ik niet, kreeg ik als antwoord. Je hebt ook zoiets als verborgen narcisme als in de zin van de redder spelen (altijd maar voor een ander zorgen terwijl je niet aan jezelf denkt). M.a.w. compenseren omdat jij jezelf toch eigenlijk niet goed genoeg voelt. Dus dan gaan we maar anderen redden en goed voor zorgen. Want wij zijn het toch niet waard om gered te worden. Ons leven sucks toch al already....... Is natuurlijk mijn subjectieve beleving. In hoeverre de EMDR behandeling met deze shrink ook mislukte, zette het mij toch aan het denken. Anyway, sterkte man, want ik ga (en mag) mijn situatie niet vergelijken met die van jou!
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ik lees je. Ik denk aan je. Knap, je beslissing van vanmiddag. Maar denk ook en vooral aan jezelf. 🙏 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Sanity ik begrijp niet wat je bedoelt? Ik zorg momenteel voor helemaal niemand?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden