Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 augustus


MarQ

Aanbevolen berichten

Ik wandel ook wel. Door mijn gedachten kronkels mag ik nu even niet alleen naar buiten. Ben afhankelijk van verpleging en dan moet er tijd zijn. In het weekend is hier geen sport. Het is wel iets om over na te denken. Ook als ik straks in mijn appartement zit zal ik de weekenden door moeten komen. Voor nu zorgen dat ik weer stabieler wordt. Ga nu maar de telefoon aan de kant leggen en wat tekenen. Bedankt voor het meedenken. 

En evt. een maatjesproject? In elk geval voor later als je in je flatje zit?

Zijn er geen vrijwilligers die met je mee kunnen? 

Succes vandaag!! En hopelijk lukt het tekenen je.

bewerkt door Yasmin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wandel ook wel. Door mijn gedachten kronkels mag ik nu even niet alleen naar buiten. Ben afhankelijk van verpleging en dan moet er tijd zijn. In het weekend is hier geen sport. Het is wel iets om over na te denken. Ook als ik straks in mijn appartement zit zal ik de weekenden door moeten komen. Voor nu zorgen dat ik weer stabieler wordt. Ga nu maar de telefoon aan de kant leggen en wat tekenen. Bedankt voor het meedenken.

Succes met tekenen Lars. Je zou altijd nog kunnen beginnen met gitaar spelen? Ook al begin je met wat basis akkoorden, je pingelt al snel een eind weg. Als je hulp nodig hebt op gitaar gebied, dan wil ik je altijd wel (digitaal) ondersteunen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

MarQ

Lars

Claartje

Rapilos

Nadia

Skyer

Vol

Yasmin

smart

 

 

Goeiemiddag,

 

Even nog droog afmelden voor gisteren.

Altijd wanneer ik wat langer niet drink krijg ik maagpijn. Niet bepaald helpend...

 

Heeft iemand de zon gezien?

Graag even doorgeven dat we in Drenthe zitten te wachten op wat warmte.

 

Vanavond een paar uurtjes werken.

Fijne dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar pinten tegen de fluitoren helpen inderdaad wel een beetje, maar dan komt het oude probleem weer naar boven en worden het er weer te veel.

Dan maar piepen en gieren en een duffe kop (waarom ik die altijd heb is ook een raadsel), maar dan zonder alc.

 

Op het dagpact maar weer.

 

Dagpact:
MarQ
Lars
Claartje
Rapilos
Nadia
Skyer
Vol
Yasmin
smart

Asterix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

 

Even nog droog afmelden voor gisteren.

Altijd wanneer ik wat langer niet drink krijg ik maagpijn. Niet bepaald helpend...

 

Heeft iemand de zon gezien?

Graag even doorgeven dat we in Drenthe zitten te wachten op wat warmte.

 

Vanavond een paar uurtjes werken.

Fijne dag!!

In Limburg volop zon !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vol:  Waar dan? Ik zit er middenin maar hier alleen maar een grauwsluier en heel af en toe een idee dat er zoiets als een zon bestaat.

Maar geen probleem hoor, met een paar nieuwe Aeki kasten tover ik dit drankhol om tot een thuis. Het begint er al op te lijken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vol: Waar dan? Ik zit er middenin maar hier alleen maar een grauwsluier en heel af en toe een idee dat er zoiets als een zon bestaat.

Maar geen probleem hoor, met een paar nieuwe Aeki kasten tover ik dit drankhol om tot een thuis. Het begint er al op te lijken.....

Omgeving Valkenburg..echt zuiden dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gitaar spelen? Ben totaal niet muzikaal. Oké alles valt te leren. Yasmin wie weet op een later ogenblik. Ik ga naar een andere plaats. Moet daar opnieuw beginnen dus ik ga rustig kijken naar activiteiten. Ik ben jaren aan darten geweest. Dat wil ik niet meer. Hier tafeltennis ik wel. Kan ook op oudere leeftijd. Misschien dat het wat is. Dat ze veteranen hebben. Met de jonkies hoef ik me niet meer te meten. Ondertussen kabbelt de dag door. Vanmiddag beetje tv kijken.

Gitaar spelen lukt erg goed, ook al ben je niet muzikaal. Basis akkoorden zijn altijd goed te leren en je speelt al snel grappige deuntjes ;)!

Ik wens je een goede dag Lars.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit behoorlijk in een depressie Yvonne. Misschien dan juist goed om wat op te zoeken. Zou nu alleen niet weten wat. Af en toe pak ik mijn tekenblok maar heb weinig puf en inspiratie. 

 

 

Hé Lars, dat is erg vervelend! Hardlopen, net aan 20-30 min, is een goede natuurlijke drug tegen depressie. Niet dat je het daarmee oplost natuurlijk, maar het is wel helpend. En je hebt niet anders nodig dan schoenen en makkelijk zittende kleding.

 

In ieder geval sterkte dit weekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier pas middag en zo'n bekend trekmoment. Hard gewerkt en het eerste waar ik aan denk is ''zo nu een lekker drankje''. Ik doe het niet, maar baal ergens dat ik het op dag 3 alweer denk. Nu een groot glas bitter lemon met veel ijs ingeschonken. Straks uit eten met het gezin. Ik heb het al bij manlief gemeld dat ik dit moment heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...