Sowhat Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Agnieta,ik hoop dat we nog wat van je horen,wellicht kunnen we je helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Probeer morgen van je boottocht te genieten. Heerlijk de wind door je haar. En zonder drank kun je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 (bewerkt) Dagpact geslaagd 12 augustus 2016 bewerkt door rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Heb je gekozen voor 'niet meer drinken' ? Je klinkt 'gelukkig' wel aangedaan, ik denk dat de boodschap dus wel hard is binnengekomen. Heel naar, maar ik ben er blij om dat het je raakt. Dit leest misschien heel hard/kil? Ik bedoel het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Geen droge afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 O, Ietje...ik ben zó de verkeerde persoon om zoiets te vragen! Het heeft hier sinds vorig jaar stilgelegen, ik was zo moe, dat ik alleen het hoogst noodzakelijke deed. Dus het is hier al snel schoner en opgeruimder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Ietje, ik heb er gister met mijn dochter een 'gezellige klus' van gemaakt; haar kledingkast uitruimen/ passen/opschonen. Toen speelgoed gesorteerd en uiteindelijk veel in vuilnisbak/kledingbak. Leuk plantje als finishing touch en allebei blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Heeft iemand nog iets van Suikertje gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Weet je al hoe de ontsteking behandeld gaat worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Meld me ook droog af. Het wordt hier steeds schoner en opgeruimder, ik heb steeds meer energie! Dat past bij jouw berichten, die zijn altijd zo no nonsens en 'kloek'. Vind ik leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Yasmin, jammer! Of misschien is dat te zacht uitgedrukt, maar ik hoop dat je hoe dan ook snel weer op de rails staat. Ik had vandaag geen tijd om de dagdraad te lezen, ik meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 12 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Ben doodmoe van dagje uit. Maar... wel weer droog gebleven Vol en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Droog te kooi, na weer een fijne NA bijeenkomst met een spreker die zijn verhaal van herstel kwam doen: inspirerend! Welterusten en wellicht tot morgen. BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Agnieta,dat valt allemaal niet mee! Het goede nieuws is,wanneer je van de drank afblijft,je weer helemaal beter kunt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 13 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2016 Gisteren ook droog afgesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden