Sowhat Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 http://s.parool.nl/s-a4356452/ Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Lastig hoor Ietje. Vooral met angstige kids. Je hebt vast al van alles geprobeerd, maar teveel aan de angst toegeven werkt natuurlijk bevestigend voor het kind. (zie je wel: ze komen me toch halen) Dan is er veel aanmoediging nodig, en beloning wanneer er iets goed is aangedurfd. "Toe maar; je kunt het" Hou nog even vol!! Zo, en nu moet ik in de benen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 (bewerkt) Ietje hoi, Even naar de lobbus gegoogeld , lijkt me wel leuk. Het weer was de laatste tijd knudde, ook dat, dan worden ze ook niet vrolijker! Het weer wordt wat beter en dat is goed voor de lobbus. Zie dat het ook70 jaar bestaat, dus 't wordt een feessie. Groet. 12 augustus 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Spirit het lijkt mij heel lastig. Maar mensen die een negatieve invloed op mijn leven hebben,wil ik niet in mijn leven hebben. Ongeacht de consequenties(negatief praten/roddelen)Doe wat voor jou het beste is, succes! lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Agnieta,alles is orde met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Hallo allemaal, ook ik doe weer graag mee vandaag. Vanochtend inderdaad hard gelopen met kindlief én hond. Heerlijk! Dagpact: Claartje Yasmin MarQ Lars Rapilos Vol Nadia Spirit Smart Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Hoi Spud, Gaaf joh, een vaste job ! Beetje leuk werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Agnieta,alles is orde met je? Ja, Agnieta, waar ben je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Gefeliciteerd Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Spud Gefeliciteerd. Ik heb geen idee wat zevenblad is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Ben je verder qua plan/keuze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Spud Gefeliciteerd. Ik heb geen idee wat zevenblad is. Dan ook jij gefeliciteerd ! Ik ken het, nu nog weten hoe ik er vanaf kom :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 (bewerkt) Agnieta,je kunt het met ons delen(als je dat wil natuurlijk) Kan het zijn dat je het te somber inziet? 12 augustus 2016 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Is er wat aan dat slechte nieuws te doen Agnieta? (Bijvoorbeeld door volledig te stoppen met drinken ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Spirit, bereid je voor op toch trek in drank na morgen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Succes dan maar spirit, Ga ervoor zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Flesjes water meenemen Spirit,en bij trek in drank,een grote slok water nemen. Je kan ook echt morgen niet gaan drinken. Stel je voor dat je kleindochter zondag wordt geboren,dat wil je niet met een kater meemaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 (bewerkt) ... Je kan ook echt morgen niet gaan drinken. Stel je voor dat je kleindochter zondag wordt geboren,dat wil je niet met een kater meemaken. Daar dacht ik ook aan ja, stel je voor zeg, een oma met drankkegel boven de wieg 12 augustus 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Ik ga nog snel even op het avondpact: Dagpact: Claartje Yasmin MarQ Lars Rapilos Vol Nadia Spirit Smart Sita Basta Eet smakelijk allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Een wijffie met spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Vanmiddag inkopen gedaan om vouwwagen compleet te krijgen voor de vakantie, een waterpas gekocht dus ook ! Vanavond alleen thuis met de meiden, normaal was ik en al ongeduldig om na bedtijd wijn te kunnen pakken zonder dat mijn man kon meetellen. Vanmiddag heb ik extra spa-grapefruit gehaald en verheug ik me op een rustige avond met mijn nieuwe boek ! Dag 16, bij deze vast een droge afmelding Nadia, rapilos en lidia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 het was 2 uur stilzitten maar het is superstrak geworden Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Jeetje MarQ, Dat is wel heel luid en duidelijk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Mooie tattoo MarQ! Pijn gedaan? Ik meld mij voor vandaag droog af, fijne vrijdagavond gewenst. rapilos en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Meld me ook droog af. Het wordt hier steeds schoner en opgeruimder, ik heb steeds meer energie! rapilos en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden