Zandloper Geplaatst 13 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2016 Goed bezig claartje Dag voor dag,vandaag weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2016 Wat goed Claartje, best 'leuk' om de reaktie van anderen te zien he? Ik voel me dan heel confronterend. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 13 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2016 Wat bedoel je daarmee Vol ? Ik begrijp je geloof ik niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2016 Als ik iemand die zelf drinkt vertel dat ik niet drink, lijkt dat voor die ander best confronterend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 13 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2016 Ah op die manier. Ja zo kwam het ook op mij over gister. Weet natuurlijk niet of dat de waarheid is maar zo voelde het voor mij wel Ik zag het . Ik zag de schrik reactie Maar goed. Dat was gister Ik ga nu maar eens naar de markt wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 14 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Dag 39 Laatste dagje vrij.. morgen weer aan t werk. Nog nooit een vakantie drooggebleven ! basta, Tientje en Monster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Hartstikke goed van je! Zie je op tegen weer werken? Of ook weer leuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Dag 39 Laatste dagje vrij.. morgen weer aan t werk. Nog nooit een vakantie drooggebleven ! Hier nog eentje! Fijne dag vandaag ! Vol, Claartje, huttula en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Veel plezier en succes met weer gaan werken! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Claartje, wat ga je goed. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Fijne eerste werkdag weer! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 15 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Dag 40 Weer aan t werk. Werk is best leuk maar lekker vrij zijn is toch leuker Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 15 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ik wil er zo eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Wat een mooi getal, 40 dagen claartje!! Werk ze. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 16 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Dag 41 Op naar t werk. Merkte gister bij thuiskomst dat het patroon van thuiskomen en een glas willen inschenken nog niet weg is. Oude patronen doorbreken...het zal nog wel even wat tijd kosten. Maar vandaag weer fris op en dat is erg lekker Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Dag 41 klinkt ook mooi Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Goed bezig Claartje! Fris is ook erg lekker, ik drink nu veel spa rood. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Het zal nog wel even duren totdat patronen eruit gesleten zijn, hou ik mezelf voor. Ik heb er ook jaren over gedaan om ze er goed ingeslepen te laten worden Werk-ze! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 17 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Dag 42 Voor mijn doen uitgeslapen. Lekker. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 17 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Ben vrij vandaag . Beetje in huis rommelen,wasjes draaien,wat wandelen.misschien nog wat lezen . Niets bijzonders Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Hoi Claartje, Fijne vrije dag gewenst. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 17 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Nou ehm... niets bijzonders.. ik heb mezelf net een sportschoolabbonement kadoo gedaan. Vol en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Dat is nog eens een mooi kado ! Bij een sportschool met ook zwembad en sauna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 17 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Wel een sauna. Geen zwembad.maar wel lekker dichtbij. Dus geen excuses meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden