Vol Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Hahaha, dat van 'geen excuses meer' ga ik onthouden .. Tot de eerste keer dat het regent of vriest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 17 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Ik hou je op de hoogte. Ben vandaag geweest. Dat is 1 huttula, Sita2 en Vol reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 18 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Dag 43 Durfde mijn bed niet uit. Zat een spin ter grote van een olifant voor mijn slaakamer deur. Nu moet ik snel naar t werk maar de spin zit nu onder mijn bed. Brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Heerlijk weer sporten. Ik heb het ook al 4 maanden in de la liggen, maar ga het na mijn vakantie weer oppakken. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Dag 43 Durfde mijn bed niet uit. Zat een spin ter grote van een olifant voor mijn slaakamer deur. Nu moet ik snel naar t werk maar de spin zit nu onder mijn bed. Brrrr Wow, hoog bed heb jij.. wees blij dat de spin niet op het plafond zat, dan.. of heb je ook een heel erg hoog plafond? Claartje en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Grappig hoe dat werkt..ben ook weer aan sportschool aan het denken dankzij jou Claartje! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 19 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Dag 44 Het gaat nog steeds goed.. ongelooflijk huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ik ben echt blij voor je! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Droppie Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Top! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Mooi Claartje! Hoe is het nu als je thuis komt? Je patronen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Hoe is het met de olifantspin Claartje en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Nu voor onderzoek in Wageningen? Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Fijn, Claartje! En zonder grote strubbelingen, lijkt het. Klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 19 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 @kruidenthee hoe het zit met mijn patronen. Die blijven hardnekkig aanwezig. Dat weet ik nu. Ik mis die glazen wijn na het werk echt. Maar goed ik kan niet meer drinken. Dat weet ik. Ik ben erg mateloos. Dus 1 glas..... Ik heb niets geen drank in huis . Drink wel af en toe een alcoholvrij biertje na 2 heb ik er dan wel weer genoeg van. De trekmomenten zijn er . Ook dat weet ik. Die probeer ik zo veel mogelijk maar te laten zijn zoals ze daar zijn. Ja ik heb trek en nee ik drink niet... Volgende maand ga ik weekendje weg naar texel culinair.. dat zal best wel wat trekmomenten gaan opleveren. Dat kan ik nu al incalculeren. Maar goed ook daar ga ik niet drinken.. Dat moet te doen zijn. Ga me daar veel meer bezighouden met het echt proeven van alle lekkernijen ipv ze weg te spoelen met drank. Misschien koop ik nog wel een goede dure thee ofzo om mezelf savonds mee te verwennen Ik worstel wel nog steeds met het idee dat ik nooit meer kan drinken. Als ik daar teveel bij stil sta krijg ik het spaans benauwd. Dus dat schuif ik maar steeds opzij. @huttula.. mijn olifantenspin... tja ehm die zal nog best ergens in mijn slaapkamer zitten. Ik durf niet onder het bed te gaan kijken. Zolang ik hem niet zie doe ik net alsof hij er niet is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Goed bezig Claartje! Heel bemoedigend om je posts in je draadje te lezen. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 19 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Dank je Skyer... en zo haal ik weer veel bemoediging uit andere draadjes Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Mooi Claartje. Fijn om te lezen hoe je het doet. Hoe je concreet en praktisch en 'verstandig' de momenten aanpakt. Voor mij ook bemoedigend Fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 "Misschien koop ik nog wel een goede dure thee ofzo om mezelf savonds mee te verwennen" Ja, goed idee, té dure thee. En ik zou het ook tegen iemand zeggen, zodat je niet hoeft te dealen met het drankduiveltje. Of is het in dat gezelschap al bekend dat je geen alcohol drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 (bewerkt) (Dubbel) 19 augustus 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Dag 45 @basta.. nee niemand weet er van. Ik ga het enigszins op tafel gooien als er voor de eerste keer geschonken gaat worden. Ga zeggen dat ik een tijdje niet wil drinken meer niet. Ik denk dat hoe minder drama ik er van maak dat het de anderen ook niet zo boeit Nu aan het wachten tot de sportschool open gaat. De dag maar goed beginnen. Verder weer wat lekker koken en bakken Vriezer zit wel bijna vol . Hmz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ik had gisteren toen ik over dat weekje las ook de gedachte, delen. Je hoeft niet in details te treden, maar je kunt wel benoemen dat je geen alcholol drinkt. Ik heb zelf ervaren dat dat wel wat lucht geeft tijdens zulke weken. Sport ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ik heb gemerkt dat mensen het best interessant vinden om te horen dat ik niet altijd meer hoef te drinken. Soms vertel ik dan iets over de kwalijke gevolgen van alcohol en had zelfs het idee dat ik er anderen ook van liet doordringen... dat is dan weer leuk wanneer je het wel deelt met anderen! (spread the word!) Geweldig!! 45 dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 21 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Dag 46 Giga migraine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Goed hoor claartje,dag voor dag. Doe ik ook,hoop dat je migraine wat zakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden