Momentum Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Goedemorgen forumleden Dagpact: Momentum Fijne zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Goedemorgen Momentum en andere frummers. Het zonnetje schijnt, het is zaterdag en koffie en thee staan al klaar. Laat de dag maar beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Goedemorgen koffie staat al klaar zie ik. Dagpact: Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 (bewerkt) Dagpact Momentum Lars Claartje 9 juli 2016 bewerkt door Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Welkom Claartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Dagpact; Momentum Lars Claartje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Goedemorgen beste mensen, (ha,ha, er is volgens mij niemand zo te zien) (0 gasten, 0 anonieme gebruikers) Hoe dan ook, het beloofd een mooi weekeinde te worden Vandaag maar 2 uurtjes werken, morgen 3 uurtjes, en dan... Juist, dat wordt dan 3 weken genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Ik heb per ongeluk bij wie is wie 2 keer hetzelfde bericht geplaatst.. kan ik er 1 verwijderen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aqua Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Goeiemorgen iedereen, een fijne zonnige dag toegewenst, we genieten op deze zomerse dag van heerlijke koffie. Daarnaast staat de frigo klaar met alle lekkere frisdrankjes. We vliegen er straks meteen in en starten de dag met een shopke, ons eens lekker verwennen, want anderhalve dag zonder is toch al een begin, zo gaan en moeten we verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Ook welkom Aqua en succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Claartje, je kunt niet het plaatsen zelf verwijderen wel de inhoud; alles blauw slepen en dan verwijderen, en op de lege plek één tekentje of plaatje zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Dromen zijn bedrog Ietje Gelukkig voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Net de presentatie van els noorlander gekeken en ben me rot geschrokken. .gaat het echt 3 maanden duren voordat je je weer een beetje happy gaat voelen ? Dat vind ik nu heel moeilijk te overzien... nou ja eerst deze dag maar doorkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 (bewerkt) Net de presentatie van els noorlander gekeken en ben me rot geschrokken. .gaat het echt 3 maanden duren voordat je je weer een beetje happy gaat voelen ? Dat vind ik nu heel moeilijk te overzien... nou ja eerst deze dag maar doorkomen Mijn ervaring is dat het niet drie maanden duurde maar het kan best een soort gemiddelde zijn. Laat het op je af komen. Ben je gelukkig als je doorgaat met drinken? Het heeft geen zin te gaan zitten wachten tot de drie maanden om zijn. En ook dan, de beloning van niet-drinken is niet altijd geluk. Niemand is altijd gelukkig immers. Daarentegen, ik ken weinig gelukkige alcoholisten. 9 juli 2016 bewerkt door Mupke JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Dat moet frustrerend zijn Ietje, zo'n reactie van je partner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Ik ben alweer weg. Ik had zo gehoopt op een zonnig weekend, lekker met een boek buiten. Maar dat zit er niet in helaas. Nu ff de was buiten hangen en dan op de fiets de stad in. Ik mag van mezelf naar mn 2 favoriete kledingzaken. Yeahaaaa! Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Iets met klei proberen in je mond? Zou gewoon naar de tandarts gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 9 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 In mijn carrière als alcoholist heb ik zeeën alcohol leeggedronken! Nou ja slootjes dan. Tegenwoordig verstouw ik bergen chocolade. Maar wel het Dagpact gehaald Welterusten voor later rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Heb ik ook. Een groot gedeelte van het geld wat ik bespaar op alcohol besteed ik nu aan chocola, snoep en ijs. En taart. Voorheen gaf ik daar niets om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Ik meld me af voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Ik ben ook zoetigheid gaan snoepen, toen ik stopte. Daarvoor was ik niet echt een zoetekauw. Ik werd ook wat zwaarder, hoewel dat nou net niet de bedoeling was. Ik heb het maar zo gelaten. Na bijna twee jaar ben ik nu het snoepen aan het beperken en ben ik al wat kilo's kwijt. Kennelijk is het daar nu tijd voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Dagpact gehaald, welterusten alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Meld me droog af. Zonder kauwgum en chocola. Goede nacht alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden