Spring naar bijdragen

zaterdag 9 juli 2016


Aanbevolen berichten

Goedemorgen beste mensen,

 

(ha,ha, er is volgens mij niemand zo te zien)

(0 gasten, 0 anonieme gebruikers)

Hoe dan ook, het beloofd een mooi weekeinde te worden

Vandaag maar 2 uurtjes werken, morgen 3 uurtjes, en dan...

Juist, dat wordt dan 3 weken genieten  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen iedereen, een fijne zonnige dag toegewenst, we genieten op deze zomerse dag van heerlijke koffie. Daarnaast staat de frigo klaar met alle lekkere frisdrankjes. We vliegen er straks meteen in en starten de dag met een shopke, ons eens lekker verwennen, want anderhalve dag zonder is toch al een begin, zo gaan en moeten we verder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de presentatie van els noorlander gekeken en ben me rot geschrokken. .gaat het echt 3 maanden duren voordat je je weer een beetje happy gaat voelen ? Dat vind ik nu heel moeilijk te overzien... nou ja eerst deze dag maar doorkomen

Mijn ervaring is dat het niet drie maanden duurde maar het kan best een soort gemiddelde zijn. Laat het op je af komen. Ben je gelukkig als je doorgaat met drinken?

Het heeft geen zin te gaan zitten wachten tot de drie maanden om zijn. En ook dan, de beloning van niet-drinken is niet altijd geluk. Niemand is altijd gelukkig immers.

Daarentegen, ik ken weinig gelukkige alcoholisten.

bewerkt door Mupke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben alweer weg. Ik had zo gehoopt op een zonnig weekend, lekker met een boek buiten. Maar dat zit er niet in helaas.

Nu ff de was buiten hangen en dan op de fiets de stad in. Ik mag van mezelf naar mn 2 favoriete kledingzaken. Yeahaaaa!

Fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook zoetigheid gaan snoepen, toen ik stopte. Daarvoor was ik niet echt een zoetekauw. Ik werd ook wat zwaarder, hoewel dat nou net niet de bedoeling was.

Ik heb het maar zo gelaten. Na bijna twee jaar ben ik nu het snoepen aan het beperken en ben ik al wat kilo's kwijt. Kennelijk is het daar nu tijd voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...