Momentum Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Iedereen een productieve dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Agnieta Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Goedemorgen frummers. Fris en fruitig maken we ons op om de week doormidden te hakken. Koffie en thee staan klaar Laat maar komen die dag...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Goedemorgen allemaal. Koffie en dan weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Agnieta Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Ik doe ook een Sowhatje: koffie en weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Ik pak mijn tweede bak als jullie het niet erg vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Goedemorgen beste mensen. Een fijne dag voor iedereen. Ik zit achter een bureau, deur staat open voor wat frisse lucht, koffie op tafel. Mijn werkdag is begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Agnieta Lars Nadia Rapilos Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 goeiemorgen frummers lekker veel op mijn fietsochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Een hele goede morgen allemaal. Straks werken, tot 12.00 Dan is het alweer klaar Relaxed dus. Nog geen koffie op, daar vind ik het dan nog te vroeg voor. Komt straks wel met de koffie pauze, smaakt het extra lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Goedemorgen allemaal, wat een zonnige dag! Ik zit tot over m'n oren in de drukte en stress dus even hier een kop koffie. Fijne dag allemaal Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 (bewerkt) * 6 juli 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Agnieta,wanneer je te weinig afweet van EMDR vraag het dan aan ze,lees erover,doe research. Vraag aan hen "Waarom ze dat willen gaan doen",en wat men hoopt welk resultaat het bij je zoon gaat geven. Daar heb je veel meer aan dan je kont tegen de krib en de boel door het huis gooien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 (bewerkt) Agnieta,EMDR is een goede keuze om vastgelopen trauma's te verwerken. http://www.emdr.nl 6 juli 2016 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 (bewerkt) Dat snap ik Agnieta. Je komt nooit meer los van hetgeen vroeger gebeurd is. EMDR Kind en Jeugd www.emdrkindenjeugd.nl/ Lees het eens rustig door,en geef je zoon die kans om de pijn minder te laten worden. 6 juli 2016 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Dat zegt zeker wat! Daarom allemaal proberen en eraan werken én samenwerken om hem uit jeugddetentie te houden,want daar wordt hij zeker niet beter van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Juist goed gedaan Agnieta,op "Wie is wie", Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Agnieta,even afkoelen en dan samen met je man rustig de stukken doorlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Meld me droog af. Beste dip gehad krabbel weer wat omhoog. Waar is Soothe stiekem in de koffer mee met Kohtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Meld me ook droog af. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 6 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Dagpact geslaagd Welterusten alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 dat is heel ernstig Agnieta is het wel goed met de baby? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Dat is best een ernstig iets Agnieta,en dat zal niet meevallen om zoiets over je zoon te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Dat is in elk geval fijn ook dat ze geen aangifte doet. Hij moet erg gefrustreerd zijn en beschadigd ook Agnieta. Zal er zelf ook doodongelukkig onder zijn. Maar ja, hoe dit verder moet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden