Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 juni


Momentum

Aanbevolen berichten

Hé die Hannah,

Ja hoor maar ik moet veel rust nemen en dat vind ik heel moeilijk als ik zo lekker bezig ben. Vanmiddag moet ik een uur verplicht op de bank gaan liggen :blush: . Maar ik heb beloofd dat te doen. En verder om de twee uur 15 min. rusten. Dat ben ik vergeten :P

Hoe is ie verder met  jou en je gezondheid? Lukt het nog een beetje?

 

Jane je bent te goed voor deze wereld en dan denk je al gauw dat iedereen zo is. :heart:  :heart:  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

echt niet hoor Bol :heart:

ik heb een goed contact met mijn "dealer" en hij heeft

beloofd mijn geld terug te storten, ik stuur hem de vouchers terug

en hij moet zien dat hij zelf ook zijn recht weer haalt.

Het is wel weer een lesje, maar ik had dit niet kunnen voorkomen

en wil zelf wel graag goedkoop naar de sauna, risico van het vak, dus.

 

zet je je wekker om je rust momentjes niet te vergeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé die Hannah,

Ja hoor maar ik moet veel rust nemen en dat vind ik heel moeilijk als ik zo lekker bezig ben. Vanmiddag moet ik een uur verplicht op de bank gaan liggen :blush: . Maar ik heb beloofd dat te doen. En verder om de twee uur 15 min. rusten. Dat ben ik vergeten :P

Hoe is ie verder met  jou en je gezondheid? Lukt het nog een beetje?

 

Jane je bent te goed voor deze wereld en dan denk je al gauw dat iedereen zo is. :heart:  :heart:  :heart:

bolletje wat heb je gedaan? ik heb natuurlijk een heleboel gemist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

zet je je wekker om je rust momentjes niet te vergeten?

 

Das een hele goeie tip Jane ik zal mijn kookwekker zetten en om  de twee uur een kwartier rusten. Wat ben jij toch goed hé? :lips:

 

Ja Hannah soms gebeurd het dat mensen de rest van hun leven last blijven houden van vermoeidheid. Zo het er bij mij uitziet gebeurd dat niet. Nu is het nog wisselend omdat het herstel nu eenmaal heel veel energie kost, maar ik denk dat het bij mij alleen maar minder wordt met  die vermoeidheid.

 

Sterkte Aggie :rose:  :rose:  :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig dit. Je komt en bent hier toch op het forum om elkaar te ondersteunen in goede en slechte tijden. De één zal inderdaad sneller kunnen stoppen dan de ander. Ik ben ook al 5 maand bezig en lang niet altijd droog geweest :blush: . Niemand is gelijk. Ook alcoholisten niet. Alleen als jij gaat zeggen Agnieta misschien kan iemand iets zeggen zodat ik stop. Vraag me af wat wil je dan horen? Helpt het als ik of een ander ga zeggen stop ermee en spoel alles weg? Is je antwoord ja doe het dan. Je verteld altijd hoe het was bij jou in de hulpverlening. Heb je nu nog steeds hulp? Sta je open voor opnieuw hulp? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat was gisteren wat met die streepjes er door, (de dag er voor was het cursief) ik zag het wel en verwachtte daar wel supergrappige reacties op en dat gebeurde ook. Ja, soms kun je hier lachen.

Het komt doordat ik probeer zonder muis op het "laptoppie" te leren werken, maar ik geef het op, dat pijltje vliegt alle kanten op, vooral waar ik het niet wil hebben. Ik ben wel 10. min. bezig voor ik het dagpact gekopieerd heb, dus ga ik niet opnieuw beginnen. Ook gebeurt het dat "plaats" buiten het scherm is en ik het er na veel gepruts pas weer in krijg. Ik zou natuurlijk ook gewoon boven op mijn pc kunnen gaan werken, maar doordat ik me zo snel mogelijk op het dagpact wil zetten, is dit praktischer.

Dat dagpact valt nog niet mee, is gisteren niet gelukt, maar vandaag zal ik beter oppassen. Het is gelukkig niet zo dat ik gillend van de trek naar de winkel ren.

Vroeger heb ik ook wel eens in een soortgelijke situatie verkeerd als Agnieta. Dat is iets verschrikkelijks en al lang geleden, hoop dat ik dat nooit meer hoef mee te maken.

 

Ik heb nog steeds het gevoel in een bouwput te zitten, bij het ene huis timmeren en zagen ze en daar achter zijn ze al weken vloertegels aan het slijpen, heel erg, vooral omdat alleen in hun vrije tijd gebeurt. Ik ben dan ook blij dat het weer wat minder is, wind, hoewel juist nu de zon er weer door komt. 

Terwijl de rest van Ned. bijna onder water staat, is het hier in Noord Holland heerlijk weer, niet te warm en toch kun je buiten zitten lezen.

Er staat nu een kar met glaspanelen in mijn zijtuin voor de buren, zal blij zijn als het af is. Mevrouw zelf is 10 dagen naar Oerol.

Heb een fijne "droge"  dag allen,. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De meerwaarde om te vertellen dat ik drink, om nog even op gister terug te komen, voor mij is;

 

-Misschien herkent iemand zich erin en zodoende weet niet hij/ zij de enige is.

-Dat het geen uitglijder meer is maar een terugval, aangezien ik nu alweer

3 dagen 24/7 drink.

-Dat ik hoop dat er iets gezegd wordt waardoor ik kan stoppen

- Dat ik me er niet alleen in ga voelen want dan ga ik juist nog nog meer drinken

-Om jullie scherp te houden

O.a.

 

Nee, het is geen zelfmedelijden of eigenbelang alleen, er speelt veelt meer mee waarom ik 

vertel ik terug gevallen ben.

En wanneer ik voel de alc me naar m"n kop stijgt log ik netjes uit en lees ik niet meer eerder dan wanneer ik wat helderder ben. . En ja,

alles is al tegen me gezegd, weet ik wel maar "hoe te doen" is de kunst nog even voor mij.

 

Zoals jowan ook al zei; Je kunt nog zoveel boeken in je kast hebben staan en begrijpend hebben gelezen maar het gaat erom wat je ermee doet.

En dat ben ik nu even kwijt, ik voel me heel verdrietig en vast in drinken weer.

 

Ik ben ziek, het komt me neus uit. Ik heb vanmorgen om 5 uur de laatste gedronken en vanochtend om 8 uur heb ik de volgende kokhalzend

en broekpissent naar binnen gegoten omdat ik zo misselijk was en koud en beefde.

 

En wie er niet tegen kan dit te lezen, nou sorry dan.

Zoek dan maar een andere plaats waar je leukere verhalen hoort over een alc verslaving.

hey agnieta ook ik heb last van terugvallen hoor :) je bent niet de enigste en het is mooi dat je er 'ziek' van wordt dat het je neus uitkomt. meestal als het mij de 'neus uitkomt' lukt het me om weer een tijdje te stoppen, en soms heb ik een schop onder het gat nodig van de huisarts of zo. en dan blijf ik er langer af, waarom ik er toch steeds weer intrap.....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Igor. :)

 

En allen een goedemiddag.

 

En Bolletje een groet van ons 2tjes. :heart:

 

Quote" Wil dadelijk toch kijken of er een d.a. is die mij kan gebruiken."

 

U doet wel rustig aan hè.

soothe alles goed?

leuk om weer 'oudjes' terug te zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet meer gedronken vanaf vanmorgen 8 uur.

Ben heel onrustig maar dat zal ook wel voorbij gaan hoor.

 

Ja Lars, ik "loop nog steeds bij" verslavingszorg.

Gelukkig wel.

goed zo agnieta, en nu douchen en aankleden en een rondje hond. die onrust trekt wel weer weg, dat weet je. 

bewerkt door igor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De meerwaarde om te vertellen dat ik drink, om nog even op gister terug te komen, voor mij is;

-Misschien herkent iemand zich erin en zodoende weet niet hij/ zij de enige is.

-Dat het geen uitglijder meer is maar een terugval, aangezien ik nu alweer

3 dagen 24/7 drink.

-Dat ik hoop dat er iets gezegd wordt waardoor ik kan stoppen

- Dat ik me er niet alleen in ga voelen want dan ga ik juist nog nog meer drinken

-Om jullie scherp te houden

O.a.

Nee, het is geen zelfmedelijden of eigenbelang alleen, er speelt veelt meer mee waarom ik

vertel ik terug gevallen ben.

En wanneer ik voel de alc me naar m"n kop stijgt log ik netjes uit en lees ik niet meer eerder dan wanneer ik wat helderder ben. . En ja,

alles is al tegen me gezegd, weet ik wel maar "hoe te doen" is de kunst nog even voor mij.

Zoals jowan ook al zei; Je kunt nog zoveel boeken in je kast hebben staan en begrijpend hebben gelezen maar het gaat erom wat je ermee doet.

En dat ben ik nu even kwijt, ik voel me heel verdrietig en vast in drinken weer.

Ik ben ziek, het komt me neus uit. Ik heb vanmorgen om 5 uur de laatste gedronken en vanochtend om 8 uur heb ik de volgende kokhalzend

en broekpissent naar binnen gegoten omdat ik zo misselijk was en koud en beefde.

En wie er niet tegen kan dit te lezen, nou sorry dan.

Zoek dan maar een andere plaats waar je leukere verhalen hoort over een alc verslaving.

Duhhhhhh...???

Ik word hier alleen maar triest van.

Wanneer pak je nu eens je eigen verantwoordelijkheid in plaats van het bij de ander neer te leggen.

Wij moeten iets zeggen om te zorgen dat je stopt?

Dat kun jij alleen zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...