Spring naar bijdragen

Maandag 13 juni


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Gast Gipsy25

Goedemorgen!

Hoop dat iedereen lekker heeft geslapen. Ik ben al een tijdje wakker. Straks naar het ziekenhuis voor mijn operatie maar ben er redelijk kalm onder.

Afgelopen weekend heel rustig aan gedaan en vooral m'n hersens aan het werk gezet. Heel veel onderzoeken gelezen over mijn nieuwe medicijn dexafetamine. Ik heb ook gelezen over alcohol en dit medicijn. Bij heel veel medicijnen die ik de afgelopen jaren heb geslikt werd gewaarschuwd voor alcohol maar bij dit medicijn ligt het anders. Dan mag je echt geen alcohol nemen. Dus ik heb besloten dat ik dit medicijn wil blijven slikken en dat ik de consequentie accepteer dat ik dan nooit meer alcohol slik. Ga ook stoppen met de refusal. Ik kies er echt voor en heb daar geen refusal bij nodig.

En wat betreft de coke, al heel lang draaien mijn hulpverlener en ik om elkaar heen of ik nu bewindvoering moet aanvragen of niet. Ik weet dat als ik coke gebruik dat ze de Dex stopzetten. Maar ik weet ondertussen helaas ook dat ik kan liegen. Ik heb ook gelogen tegen mijn zus toen ik gebruikte. Dus wat ik nu heb besloten is dat ik geen bewindvoering wil maar elke maand een bloedonderzoek ( in een potje plassen zou makkelijker zijn maar kan ik niet ivm trauma's uit het verleden). Ik wil er zeker van zijn dat mijn hulpverleners erachter komen als ik heb gebruikt. En dan weet ik zeker dat ik niet ga gebruiken. Want alle voordelen die ik heb gehaald uit de coke haal ik nu uit dit medicijn. Een kick zoals 'normale' verslaafde krijgen heb ik nooit gehad. En de Dex is me te waardevol.

Ik heb het gevoel dat ik eindelijk een beetje eigen verantwoordelijkheid begin te nemen. En ga staan voor mijn keuzes. Voelt wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Gipsy ik werk momenteel niet. Ik zit in dagbehandeling en volg 2 trainingen. Het is de bedoeling dat ik begeleid wonen ga. Wil er verder niet zo veel over kwijt. Wil me niet steeds verantwoorden en dat hoeft ook niet. Makkelijk is het niet en het is hard werken. Ben wel gemotiveerd heb nog heel wat te leren op mijn leeftijd. Je bent nooit te oud om te leren zeggen we dan maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, mijn behandeling was níet zo intensief als ik bij anderen lees, maar contact met het forum werd juist aangemoedigd. Ik had geen groep, alleen individuele gesprekken en contact met lotgenoten werd als waardevol gezien. Dat zijn jullie dus :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah,

 

Ik zou niet in die onzin geloven.

We moeten het echt allemaal helemaal zelf doen.

 

Kop op Hannah.

 

Qatar laat de de jongedame weer naar Nedeland gaan.

Wel eerst 750 Euro betalen. Dat is te behappen!

Ook nog een jaar voorwaardelijk, maar je zal toch gek zijn

om weer naar die achterlijke bende te gaan.

 

Het 'heerschap' krijgt 100 zweepslagen voor de sex. (buiten het huwelijk)

En 40 voor drankgebruik!

 

Zo'n 40 zweepslagen moeten we op het forum ook invoeren, dan zijn we gauw genezen. ;)

 

Religie brengt alleen drama voort. Altijd en overal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, ik ben bang dat je het niet overleeft.

Dat gunnen we je nu ook weer niet.

Middeleeuwse toestanden.

 

Ik kan oprecht heel boos zijn.

Als ik hoor dat er met een land als Saoedi-Arabië nog 

handel wordt gedreven etc.

 

Het enige wat telt is geld en meer geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit a niet in een kliniek nu en b zit ik in dagbehandeling in de autisten groep. Verslaving is voor mij nu poliklinisch en een training. Een wereld van verschil dus. Zou niet best zijn dat ik om half 5 thuis ben me af moet sluiten van de wereld tot ik weer naar de db ga. Regel is wel dat we tijdens therapie telefoon uit hebben of geluid uit. Uitzonderingen zijn er wel als iemand echt dringend gebeld moet worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat jammer om eerst bijna een half jaar lief en leed te delen met mensen en er dan min of meer een streep onder te zetten. Als ik dat zou weten, zou het mij er wel van weerhouden om het achterste van mijn tong te laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...