bolletje Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Goeie morgen lieve mensen. Hoe is het hier? Is Iedereen nog toppie bezig? Allereerst wil ik iedereen nog hartelijk danken voor de mooie kaarten die ik nog steeds ontvang.Heel lief. Ik ben weer een weekend thuis met schoonzus en dat is ook weer zo'n lieverd waar ik veel steun aan heb. Straks weer een eind rijden en ergens een bakkie doen. Verder gaat m.u.v..het slapen, alles voorspoedig en heel erg snel, dus de 23 mag ik naar huis Ook het niet roken gaat nog steeds goed en ben nu ongeveer een maand rookvrij. Nou ik ga weer eindigen, want typen met twee handen kost nog moeite. Lieverds tot de volgende week erik, smart, plof en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 fijn te lezen Bol, ik wist niet waar heen te bellen en je eigen mail wordt niet beantwoord gelukkig is er a;ltijd het forum om contact te houden. op naar de 23e juni dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Fijn Bol!! Ik ga 2 feestende weekeinde tegemoet. Klaar voor vertrek. Zal me benieuwen met rokende en drinkende mensen om me heen. Ik ga mezelf verwennen met VEEL ijs. Lijkt me een strak plan. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Fijn Bolletje dat het zo goed gaat. An succes en veel plezier. Hier tot nu toe redelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 4 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Hoi bolletje ik lees je altijd graag, succes met je herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Fijn je te lezen tante Bollewops. Ik heb je een mailtje gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Ha Bolletje, wat fijn dat je zo goed herstelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Hoi Bol super dat je over een paar weken al weer naar huis kan en alles zo voorspoedig gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Goedenavond allemaal, op deze uiteindelijk toch nog mooie zonnige dag Wil me weer even droog afmelden. Geen moeite mee gehad vandaag Nadia, Ik las je vandaag over je vermoeidheid. Weet niet hoe lang je gestopt bent met alcohol, maar ik was extreem moe, na 2 maanden droog. Ben toen naar natuurgeneeskundig therapeut gegaan Zij schreef me een vrij streng dieet voor, met o.a. geen koffie, en geen suikers, en meer eiwitten Daarnaast een aantal homeopatische middelen, om o.a.,de lever te reinigen, en meer tot rust te komen. (magnesium en rustgevende kruiden) Had toen hele wisselende stemmingen ook, het snel koud, en soms wat trillerig, en vooral in de middag en avond doodmoe. Het duurde een aantal weken, maar ben daar uiteindelijk heel erg van opgeknapt. Ideetje voor jou misschien ook ? Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 4 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Ik meld me weer droog af,welterusten iedereen. Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 O, o, Rapilos...geen koffie! Waarom dat nou weer. Ik ga eerst maar even naar de huisdokter. Het wordt gewoon mijn volgende project, eerst de alcohol, daarna de straatvrees aangepakt en nu die moeheid. Vandaag ook weer droog. smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Meld me ook droog af hier. Tegen de avond een moeilijk moment gehad. Heb het doorstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Iedereen al slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Nee Jet, maar de kombi Robert Redford en Brad Pitt kan niemand van adb tegen op☺ slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2016 zwaar leven ook spionage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden