Claartje Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Hoe gaat het tientje zo in je vrije dagen ? Tientje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 25 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Hoe gaat het tientje zo in je vrije dagen ? Ja, met mij gaat het goed Met jou ook ? Ik vermaak me wel. Heb de afgelopen dagen veel gefietst, bijna 400 km in totaal. Weinig zin gehad om te drinken, alleen de zaterdag had ik het wel wat moeilijk. Het zal wel met mijn drinkpatroon te maken hebben (weekenddrinker) Komende dagen niets bijzonders in de planning, lekker relaxen in ieder geval Gr Tientje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 28 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 Joehoeeee hoe gaat het ?? Tientje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 28 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 Joehoeeee hoe gaat het ?? Z'n gangetje Ik heb nog niet echt de behoefte gehad om te drinken in ieder geval. Maar het weekend staat weer voor de deur dus dan zal ik het wel wat zwaarder krijgen heb ik zo'n vermoeden. Zaterdag heb ik ook een feestje waar ik eigenlijk niet zoveel zin in heb. Als ik nog had gedronken had ik me er op verheugd. Beetje raar eigenlijk nu ik erover nadenk Maargoed, gelukkig heb ik een goede stok achter de deur in de vorm van antabuse Verder vermaak ik me wel deze vrije dagen. Ik heb niet veel bijzonders gedaan eigenlijk, ben voornamelijk aan het relaxen, daar is het immers vakantie voor. Fijne avond, Gr Tientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 1 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2016 Waar ben je ??? Tientje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 1 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2016 Waar ben je ??? Momenteel ben ik thuis en heb ik alweer drie weekenden nuchter overleeft Verder gaat het ook allemaal z'n gangetje. Heb nog niet echt heel veel trekmomenten gehad. Soms komt de trek ineens op in de weekenden maar meestal is het ook weer zo snel verdwenen als het gekomen is. lady jane, kruidenthee67 en Skyer reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 1 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2016 Fijn zeg.. dat is goed om te horen lekker zo doorgaan dus Tientje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 2 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Dat is wel de bedoeling Claartje Met jou gaat het ook prima las ik! Ga zo voort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 2 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Jazeker.. doe mijn best Tientje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 5 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2016 drie weken alweer Gaat toch best wel snel Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 5 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2016 Hoe is het met je motivatie Tien? Momenteel ben ik nog wel erg gemotiveerd. Ik heb nog een weekje vrij en als ik dat "overleef" zonder alcohol dan heb ik mijn eerste nuchtere vakantie in 20 jaar beleeft Ook wel iets om trots op te zijn vind ik Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet heel erg moeilijk heb gehad in die drie weken. Natuurlijk zijn er wel momenten geweest waarbij ik trek kreeg in een pilsje maar over het algemeen is dat wel goed te handelen. Skyer en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2016 Wauw....dat zou een mooie mijlpaal zijn. Succes met de komende week! En nog een fijne vakantie. Tientje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 6 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2016 Goed om te horen! Lekker veel gefietst r? Las gisteren over een bike trail van 2300 km van Canada naar San Diego. Ik ben een wandelaar maar dit leek me helemaal geweldig. Heb deze week wat minder gefietst vanwege het fijne Nederlandse weer Vanmiddag wel twee uurtjes getrapt (60km) maar er stond net iets teveel wind voor het mooie, gelukkig deed het zonnetje een hoop goed Zo'n trail lijkt me ook wel wat voor ooit, ga sowieso volgend jaar wat meer in het buitenland fietsen, hier in de regio heb ik het onderhand wel gezien en is het ook zo vlak allemaal. Heb trouwens vandaag ook weer totaal geen behoefte gehad om te drinken. En dat voor een zonnige zaterdag. Normalilter stond dat garant voor lekker hangen en bier drinken op een terras. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 8 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2016 Net even ingelogd bij mijn zorgverzekering want ik was benieuwd of er al bekend was wat ik kwijt was aan het geintje waardoor ik in het ziekenhuis beland ben na het zuipen de laatste keer. En ja hoor, ambulance kostte bijna 700,- euries Gelukkig is het verder wel vergoed dus ik ben alleen mijn eigen risico kwijt van ca € 350,-. Dat was dus een duur avondje zuipen! Maar ik zie ook het positieve ervan in. Als ik verder gegaan was met zuipen was ik na verloop van tijd het veelvuldige kwijt geweest Zoals Cruijf zei : "Elk nadeel heb zijn voordeel" Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 12 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Week vier zonder bier Dit weekend wel een paar trigger momenten dus ik heb voor de zekerheid maar een antabuse genomen. Had het liever op eigen kracht geprobeerd maar dan zit ik vandaag en morgen alleen maar te strijden tegen mezelf, en daar heb ik echt geen zin in. Nu heb ik gewoon geen keuze. Fijn weekend allemaal! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Wat hoed! Fijn dat je de triggermonenten kent en er maatregelen voor pakt. Tientje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 15 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Eerste compleet nuchtere vakantie in ca 20 jaar zit er ook weer op Ben nog nooit zo goed uitgerust weer begonnen Vandaag ook precies een maand niet gedronken kruidenthee67, huttula, Skyer en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Super hoor! Proficiat, en in vakantie niet drinken vind ik een goeie prestatie. Geniet ervan om weer te werken. Tientje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 15 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Thnx! Eerste werkdag zit er ook weer op. Best lekker gewerkt. Baal er wel een beetje van dat het nu eindelijk lekker weer wordt nu ik weer aan het werk ben Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 (bewerkt) Heeee.. dat gevoel ken ik 15 augustus 2016 bewerkt door Claartje Tientje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Na het werk nog even genieten, of is dat al te laat? Tientje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 als je als een tientje geboren wordt en in jezelf investeert kun je oogsten als miljonair ONTDEK JE TALENTEN wacht niet langer, kom in ACTIE en ONTDEK PAK DIE KANS aangeboden door ondernemers JE WEG NAAR EEN NIEUWE TOEKOMST met opleidingen, trainingen en cursussen voor één TIENTJE! Tientje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 28 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 (bewerkt) Nou, daar ben ik weer. Het ging een hele tijd goed tot afgelopen vrijdag. Ik ben naar de kroeg geweest en heb weer veel teveel gedronken en teveel geld uitgegeven Ik heb dus een behoorlijke uitglijder gehad en lag zodoende gisteren heel de dag zowat verrot in m'n bed. Ik ga toch maar verder met de antabuse. Heb ze liggen alleen moet ik ze dan niet 'vergeten'. Ik zag ook dat er een draadje was voor antabuse en refusal gebruikers. Daar zal ik me ook gaan melden, wellicht zorgt dat er ook voor dat ze ik minder snel 'vergeet'. Ik ga ze voortaan op dinsdag en donderdag innemen en daar wil ik in ieder geval nog de rest van 2016 mee doorgaan. Ik begin weer opnieuw dus na 6 weken complete nuchterheid. Ik voelde me best goed eigenlijk. Heel de zomervakantie niks gedronken. Maar ineens was die drankduivel er weer. Ik moet hier echt alert op blijven, want dat lamlendige depressieve gevoel wat ik momenteel weer heb wil ik niet meer hebben. Dag 1 zit er in ieder geval weer op. Ik hoop dat dit de laatste uitglijder was maar dat heb ik zelf natuurlijk in de hand. Opstaan en weer doorgaan. Ik ga proberen er niet te lang bij stil te staan want ik ga me daar ook niet beter van voelen. 28 augustus 2016 bewerkt door Tientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 28 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Balen tientje. Inderdaad opstaan en weer verder. De 6 weken zijn niet weg gegooid. Je hebt laten zien dat je het kunt. Nu weer door. Zo probeer ik het ook te zien alleen voelt het wel dat ik het weggegooid heb. Voel me ook behoorlijk down. Waarom lukt het met niet om er definitief mee af te rekenen ? Ben er al een paar jaar mee aan het worstelen. Eens moet het toch gaan lukken zou je denken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 De nuchtere periodes tellen echt wel mee. Dit was een terugval ja, maar misschien een minder diepe dan de vorige? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden