mikki Geplaatst 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 Gatver wat een dag! Zomaar opeens vreselijke zin om wijn te drinken. Gelukkig weer ik mij aan m'n afspraak te houden. Maar de onvrede in mij, over mij, over het leven, mensen.... Het is groot vandaag. er is geen bal veranderd aan mijn leven, behalve dat ik goddank nuchter ben en nuchter opsta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 (bewerkt) Heftige emoties zijn bij mij helaas nog niet controleerbaar. Dat is waarom ik HULP Gezocht heb. Maar helaas .... het is er nog steeds niet... Ik nodig hierbij mede bordeliners uit om ... ja weet ik veel...een eigen forum... borderline en alcohol op te zetten Ik zou dat kunnen. 23 mei 2016 bewerkt door regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 Meld me droog af op deze derde dag tomtom2, Nadia en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 Ik vond de presentatie van Noorlander die hier ook ergens op het forum staat erg goed. Voor eenieder die toch weer neemt of het overweegt: eerst even het filmpje kijken, erg nuchter (no pun intended :-)). Het legt ook heel duidelijk uit waarom je fysiek nooit meer normaal kan drinken, die eerste verandert je hersenactiviteiten gelijk. En leidt tot de andere 30. Er wordt ook uitgelegd waarom je depressie (en ik denk dat dat ook voor borderline) apart moet zien van je alcoholverslaving. Een depressief persoon denkt nooit "ach, wat was die depressie lekker" terwijl je geest dat wel over alcohol zegt. Ik spreek uit ervaring: na 15 maanden zonder 1 druppel, dacht ik dat ik wel weer "lekker" kon drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 Ik meld me droog af. Mikki, ik voel me af en toe ook nog somber. Veranderen gaat maar langzaam, he? Maar ja, eerder voelde ik me ook beroerd, maar dan van de kater. Heb ik dit toch liever :-) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 23 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 Ik meld me ook droog af.veel wijsheid toegewenst! Welterusten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 Hier nog een droge afmelding, op naar morgen.. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 Ja nadia. Je hebt gelijk. Beter dan zwaar beroerd van de drank. Drinken wil ik niet meer. Het af en toe ontsnappen, dat mis ik wel eens. Slaap goed allen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 Hahaha, ja, zeker achter de muziek an! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 Eigenlijk wel hè. Zeker voor een oude man. Had het Gould vinkje opgezocht en ga dat in het profiel zetten. Dus zit even te klooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 Trusten Lars, Ik ga te bedde. Rustig aan hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 Heb je niet iets van een rustgever. Pammetje of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden