Spring naar bijdragen

Maandag 23 mei


Aanbevolen berichten

Gatver wat een dag! Zomaar opeens vreselijke zin om wijn te drinken. Gelukkig weer ik mij aan m'n afspraak te houden. Maar de onvrede in mij, over mij, over het leven, mensen.... Het is groot vandaag. er is geen bal veranderd aan mijn leven, behalve dat ik goddank nuchter ben en nuchter opsta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftige emoties zijn bij mij helaas nog niet controleerbaar. Dat is waarom ik HULP Gezocht heb. Maar helaas .... het is er nog steeds niet...

Ik nodig hierbij mede bordeliners uit om ... ja weet ik veel...een eigen forum... borderline en alcohol op te zetten

Ik zou dat kunnen.

bewerkt door regenboog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond de presentatie van Noorlander die hier ook ergens op het forum staat erg goed. Voor eenieder die toch weer neemt of het overweegt: eerst even het filmpje kijken, erg nuchter (no pun intended :-)). 

 

Het legt ook heel duidelijk uit waarom je fysiek nooit meer normaal kan drinken, die eerste verandert je hersenactiviteiten gelijk. En leidt tot de andere 30. Er wordt ook uitgelegd waarom je depressie (en ik denk dat dat ook voor borderline) apart moet zien van je alcoholverslaving. Een depressief persoon denkt nooit "ach, wat was die depressie lekker" terwijl je geest dat wel over alcohol zegt. Ik spreek uit ervaring: na 15 maanden zonder 1 druppel, dacht ik dat ik wel weer "lekker" kon drinken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...