regenboog Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Jammer rapilos maar meer ook niet. Gewoon weer opnieuw beginnen. En je NIET schamen nog je schuldig voelen dat kan weer een trigger zijn om te drinken. Maar dat weet je wel. Sterkte en een fijne broeierige zaterdag middag nog. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Hoi Regenboog, Je verhaal gelezen. Dat drank alles stuk maakt besef je. De oplossing weet je ook. En je werkt aan het één en ander. Goed dit te lezen. Op naar een ander/beter leven. Groet. regenboog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Regenboog wat een aangrijpend verhaal en wat zijn sommige stukken herkenbaar. Je bent er bijna. Ik hoop dat het forum voor jou gaat beteken wat het voor mij de laatste anderhalf jaar heeft betekend. Ik heb hier zoveel steun gevonden. Tuurlijk heb je hulpverleners maar lotgenoten zijn toch anders. Dank je Gipsy, ik wil het laatste stuk zeker met ons allen afleggen! Jij ook sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Hoi Regenboog, Je verhaal gelezen. Dat drank alles stuk maakt besef je. De oplossing weet je ook. En je werkt aan het één en ander. Goed dit te lezen. Op naar een ander/beter leven. Groet. Dank je Soothe. Inderdaad OP NAAR EEN ander / beter leven. ⚘ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 lief berichtje Agnieta, Maar het gevoel van falen blijft hoor. Enfin, veel water drinken. extra rust pakken. eigen schuld , dikke bult Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Lars, Uiteraard van mij ook gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Hoe ist, Tomtom2? Beetje geslapen vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Hi Ag: sterkte ermee! Ik was eerder deze week totaal van slag maar het gaat goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Voor jou Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Kanjers ik ben voor het eerst een weekend thuis met schoonzus. Een beetje spannend en ik moet weer wennen.Hier is het gebeurd 4-7.Even ingelogd omdat ik jou hier las Bol. Wat fijn dat je thuis bent! Ik hoop dat je er van kunt genieten.Nu ben ik aan het zoeken naar de roosjes emoticon maar ze zijn allemaal weg? Dan moet je ze er zelf maar bijdenken Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Ik meld me droog af. Fijne avond en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Dank je Lars. Ik hoop het ook voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Oke, afgesproken. Slaap lekker straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Diep respect Gipsy: het is zwaar maar geloof echt dat jij dit kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Ik meld me ook droog af. Nou, Nancy, ik heb het boek uit! Het las als een trein :-) Vandaag ben ik naar de markt geweest, het moet meer dan een jaar geleden zijn dat ik daar alleen was. Het ging goed! Ik denk dat ik er bijna ben. Geen paniek meer! Yes!!! nancy en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Meld me droog af voor vandaag. Dag 1 En lekker naar bed nu Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 21 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Meld me droog af,dag vijf alweer.welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Jane hoe was de wedstrijd. Ben je een voetbal fan?? volleybal is mijn passie Pump en de dames van Oranje zijn door naar de olypimsche Spelen in Rio voor het eerst weer na 20 jaar! Dat wordt genieten straks weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 Goedenavond allen. Lars nog van harte! Morgen weer een nieuwe dag! Vandaag weer naar een meeting geweest. Nu mijn bed in. Slaap goed allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden