rapilos Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Goedenavond allemaal, Weer stilletjes hier. Net lekker gegeten En wat is het vreselijk koud buiten ineens. Het lijkt wel een ijswind. Hoe gaat het met je nu wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Leuke kaart voor Bol, Jannigje ! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Bedankt voor de reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Ik zit níet lekker in mijn vel, na die onrustige nacht is het eigenlijk níet meer goed gekomen. Ik zou hier de hele draad vol kunnen mopperen. Bah. Maar, avondeten zit er weer in en ik drink níet. Zelfs daar geen zin in! Meld me dus droog af. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Sterkte Nadia, Hoop, dat het morgen beter met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Meld me alvast droog af,welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Morgen voor jou ook vast een betere dag wijfie ! En hierbij meld ik me meteen drroog af voor vandaag. Welterusten alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Whoehoee fleurtje in the house Voor ff dan want ga dadelijk naar het eurosongding kijken.Go België Go!! Wijfie..ik was er gisteren maar even maar toen ik je las, zo rechtop en sterk, dacht ik echt..you go girl! Je las zo enorm fijn.Ik wou er, hand op mijn hart, nog iets van zeggen maar toen las ik Mupke en het ontging me.Ik lees net even terug en zie dat het je niet is gelukt gisteren.Ik had dat echt niet verwacht. Wat misschien gek en naïef is van mezelf want je schommelt al lang en keer op keer terug proberen drinken is je niet vreemd. En dat bedoel ik echt niet onaardig. Voor de rest heb ik diagonaal gelezen. Ik hou het liever luchtig. En vooral verstaanbaar voor mezelf. Tomtom, je haalt uit naar jo maar ik vind je net zo uit de hoek komen.Een kwestie van de pot verwijt te ketel.Lars Whoehoeeee..Fleurtje is weer doei doei.Go België Go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Ik doe met je mee Wijfie ook droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Whoehoee fleurtje in the house Voor ff dan want ga dadelijk naar het eurosongding kijken. Go België Go!! Tomtom, je haalt uit naar jo maar ik vind je net zo uit de hoek komen. Een kwestie van de pot verwijt te ketel. Lars Mag je vinden. En wat je vindt, moet je naar de politie brengen zei mijn oma altijd :-) Ik neem lekker even pauze van het forum, het brengt mij even niks en er zijn teveel stoorzenders. Houd het droog allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Van mij mag Oekraine winnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Kan me niet droog afmelden. Te ver heen nu. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Morgen weer een dag, Regenboog. Gewoon weer oppakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Morgen weer een dag, Regenboog. Gewoon weer oppakken. Goddank wel MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Pff, nog niets meegekregen van het songfestival. Gezellig bezoek hier en aan de thee en aanmaaklimonade. Nog even kijken dan... maar beslist niet tot het einde! Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 yesss; Oekraine heeft gewonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden