Momentum Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Een hele goedemorgen.Dagpact: momentum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Goedemorgen, Ik word wakker met een fiets op de kop in woonkamer. Er moet nieuwe binnenband in vanwege mijn bezoek aan dokter. Maar eerst met koffie heerlijk wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Goede morgen, een mooie vrijdag gewenst allen! Gisteren de Louis Theroux docu gekeken. Slimme en indrukwekkend verhaal met wat jongere mensen die nog kunnen herstellen maar ook een gruwelijk tussenstuk van die antiekhandelaar met lever cirrose waarbij zijn pens volliep met water. Die antiekhandelaar had nu nog drie maanden te leven waarschijnlijk. Dat soort beelden blijven mij wel bij, mooie aansporing: vandaag de eerste niet want het leven is nog veel te mooi! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: momentum jowan edit: wat teveel gekopieerd; weggehaald. 13 mei 2016 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Goedemorgen. Me vreselijk verslapen. Werk gebeld dat ik een half uur later kom. Eerst kop koffie om wakker te worden. Het weekend staat weer voor de deur. Lang weekend dat ook nog. Vanmiddag door spreken hoe ik het aan ga pakken. Dagpact: momentum jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Als ik me zou verslapen zou ik als de wiedeweerga me melden en niet eerst op m'n gemak nog een kop koffie nemen. Dat kan altijd later nog. First things first. Zo geldt dat ook voor nuchterheid en herstel. Eerst gezond leren denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Ik werk toch maar 3 uur op therapeutische basis. Of ik om half 9 of 9 uur begin maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Tuurlijk maakt dat wel uit: juist als je maar drie uurtjes werkt moet je op tijd zijn en niet koffie drinken en op het forum rondhangen... jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Ik maak mijn 3 uur gewoon niets aan het handje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Eerlijkheid, Openheid van Geest en Bereidwilligheid. Daarmee kwam ik, en velen met mij, een heel eind. Daar zou je wat van kunnen opsteken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 (bewerkt) Ik werk al jaren bij zelfde bedrijf. Bereidwillig genoeg geweest altijd. Ik hou van mijn werk. Heb geen 5 uur mentaliteit. Als er langer door gewerkt moet worden deed ik dat. Verslaap me nooit. Tot vandaag en ja dan ga ik een half uur later heen en werk een half uur langer door. 13 mei 2016 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Je zoekt het maar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Wat is nu je probleem dan? Moet afsluiten en gaan zal je vanmiddag lezen. Ik begrijp je gewoon niet. Ik verslaap me een keer. Overleg met bedrijf dat ik een half uur later begin. Geen enkel probleem. Dus wat is jou probleem nu dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Buiten weer een gulle zon, we worden verwend... binnen staan koffie en thee op je te wachten... 13 mei 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 (bewerkt) Wat is nu je probleem dan? Moet afsluiten en gaan zal je vanmiddag lezen. Ik begrijp je gewoon niet. Ik verslaap me een keer. Overleg met bedrijf dat ik een half uur later begin. Geen enkel probleem. Dus wat is jou probleem nu dan? Op het gevaar af voor arrogant te worden versleten: Over en sluiten. 13 mei 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 13 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Heerlijk bakkie Yvonne, thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Goedemorgen. Dagpact: momentum jowan Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Goedemorgen! Tijdje niet gelezen.Enorm vervelend dat ik net nu moet besluiten wel te lezen.Lars is laat.Hij drinkt koffie. En in dat half uur dat hij later is op het werk stierven er 100 kindjes van de honger, 2000 vrouwen werden verkracht en vast nog een hoop mannen vermoord ook. Te zwijgen over al die tieners die van een brug springen. Foei Lars! Je had beter cola genomen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Arrogant..Dat kwam eveneens bij me op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Grappig, dat iedereen daar anders mee omgaat. Ikzelf bel altijd direct, nou ja 'altijd', die ene keer per jaar dat ik me verslaap, dus. Maar dan neem ik wel de tijd om inderdaad even koffie te drinken en de rest van de routine af te werken. Wel wat sneller, natuurlijk. Met de gedachte: ik ben toch al te laat, ik hoef níet ook nog eens supergestresst aan te komen. Heeft volgens mij níet zoveel met drank te maken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Naar mijn mening bestaat er een essentieel verschil in denkwijze tussen mensen die nog drinken en verslaafd zijn en verslaafden die gestopt zijn. Ik kan dat verschil niet altijd overbruggen, daarom benoem ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Ik wil de moderater even bedanken voor de waarschuwing, mijn eerste in al die jaren. En verder hou ik me vandaag maar even alleen bezig met mijn eigen sores, even genoeg aan nu. Hou het droog en rustig vandaag erik en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Naar mijn mening bestaat er een essentieel verschil in denkwijze tussen mensen die nog drinken en verslaafd zijn en verslaafden die gestopt zijn. Ik kan dat verschil niet altijd overbruggen, daarom benoem ik het. Hoe iemand in zulke situatie reageert of doet heeft niets te maken met verslavingsgedrag. Wat jij doet is eng denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2016 Ik ben er weer vandoor.Ook dit heeft niets te maken met verslavingsgedrag. Voor het geval mensen daar aan twijfelen.Laters smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden