Spring naar bijdragen

woensdag 11 mei 2016


Aanbevolen berichten

Ik weet dat jullie gelijk hebben. Punt. Moegen zal ik mijzelf op het dagpact zetten EN mij nuchter afmelden. Beloofd. Zo wn nu moet ik echt afsluiten.

Ja je kunt macaroni in de vriezer bewaren MAAR als je het dan in de magnetron opwarmt is het waterig, niet lekker dus

. Maar opwarmen in de koekepan is dan veel beter. Smakelijk eten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meteen maar even gebeld weer An.

Het gaat erg goed met Bol. Ze mag

23 juni naar huis!!! Eerder waren de verwachtingen

4 tot 6 maanden revalideren. Ze doet iedereen versteld

staan, onze Bol.

De fijne motoriek wil minder, vandaar ook weinig op de

pc. En wel is ze nog best snel moe. Maar ze heeft 300m.

gelopen al. En gaat geregeld naar huis, om te oefenen

en te kijken waar ze daar tegen aan loopt, zodat ze dat

kan oefenen door de weeks. De Pinksterdagen gaat ze bij

haar schoonzus doorbrengen. En ze wenst ons/jullie ook

alvast hele fijne Pinksterdagen toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis dat soms best wel... die cursussen en leuke dingen die met werk te maken hebben Rapi.

Ik werk weliswaar zo nu en dan nog en heb daar echt nog lol in, het is tevens een goede afleiding voor me, dus prijs me gelukkig daarmee.

Verder kost het best moeite om het leven een goede draai te geven na een werkzaam leven. Ruim een jaar nu "hoofdzakelijk" werkloos. De eerste fase heb je nodig om bij te komen, de tweede fase moet je nog steeds bijkomen en soms denk ik nooit meer echt bij te komen :face-icon-small-shocked: .

(hoezo vrijwilligerswerk enz enz? Maar natuurlijk hoop ik die energie straks wel weer eens te krijgen)

 

Maar guttegut, ik ben blij dat ik nu de hele ad-pil weer neem. Alleen al van de gedachte knapte ik onmiddellijk op. En van de yoga. Super  :)  Echt heel lekker vind ik dat!!

Tevoren had ik snel de auto nog gewassen... en nog even bij een buur aan de klets geweest zonet.

Ik ga toch wat geruster zo meteen mij bed in. (niet droog... maar.. matig)

 

Vind het tof Lars dat je nu aan den lijve merkt dat het beter voelt om niet te drinken. Ik heb de indruk dat je vandaag je best deed om er iets positiefs uit te slepen.

Echt... zo zul je gaandeweg je pad vinden!! En die weekends.... pff. Ook dan is drinken eigenlijk niet lekker en blijft niet zonder gevolgen (zei de somsdrinkert, met dank aan Haddock)

 

Morgen heul vroeg bloed prikken en later op de dag de stad in met goede vriendin, shoppen en neuzen en wandelen en lekker uit eten. Iets om naar uit te zien!

 

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...