Momentum Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Dagpact: momentum. Mooie dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum Wijsje☺ Rosa Wijfie zit nog met de muziek in haar hoofd lady jane en Antoinnette reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Goedemorgen, prachtig weer buiten, wel koud brr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Dagpact: Momentum Wijfie Agnieta Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Goede morgen Dagpact:MomentumWijfieAgnietaRosa Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Goedemorgen Hier ook koud, maar gelukkig droog in alle opzichten. Vanmorgen wordt mijn toilet gemaakt. Kan ik eindelijk weer normaal doorspoelen, wel zo handig. Wens iedereen een zonnige dag. Veel plezier op je werk Lars en meld als je het moeilijk hebt he, geldt ook voor anderen. Ff wachten op Yvonne voor die heerlijke koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Goedemorgen frummers. Ik heb heerlijk en lang geslapen. Gisteren een rustig dagje. Lekker binnen gebleven, het was hier dan wel droog maar had geen zin de kou in te gaan. Vind het ook altijd wel leuk op zo'n dag de tv aan de hebben en de Oranjes even te volgen. Ik vind het zo leuk dat dit soort dingen gewoon kán en gebeurt in Nederland en dat zo verschrikkelijk veel mensen er een echte feestdag van maken tegenwoordig. Ik weet nog wel dat wij vanuit een heel klein dorpje verhuisden naar een groot dorp toen ik een jaar of 8 was. Voor mij was het een stad. Op Koninginnedag kreeg ik oranje strikken in mijn vlechten en een oranje sjerp om, en twee vlaggetjes mee naar school. Zo ging dat in dat kleine dorpje... In het grote dorp was ik dus de enige.... wat ben ik gepest daarmee. En tegenwoordig loopt de jeugd helemaal in het oranje zo'n dag, hihi.... Maar goed. Koffie en thee. het staat klaar hoor lui, en vandaag weer helemaal gewoon... Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 goeiemorgen frummers en ja, alweer met . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Ik vond het ook leuk om in het feestgedruis te lopen het versterkt mijn eigen stemming; zit ik lekker in mijn vel dan wordt dat nog feestelijker. Ben ik sombertjes dan houd ik me er verre van. Gisteren ook nog 2 keer uitgebreid genoten van de feesten in Zwolle en elders op TV. Wel triest dat er zoveel tijd, geld en energie aan beveiliging moet worden besteed, maar misschien leer je dat te negeren als je echt vrolijk ertussen loopt? Mij beklemt het wel een beetje. Maar ja, heb al nooit met de prinsesjes willen ruilen zoals mijn zussen vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Ik zou ook voor geen goud willen ruilen met ze hoor Jane. En heb ook best respect voor ze dat ze dit gewoon blijven doen, want hoe goed je ook beveiligt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Goedemorgen. Vanacht een onrustige nacht voor mij. Piekeren. Helaas ook weer zo opgestaan en dat geeft spanning. Straks maar even een lijstje maken om zaken in mijn hoofd op orde te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Een hele goede morgen allemaal, Net weer terug van iemand douchen. Om 10.30 weer beginnen Dus..nu even thuis met een bakkie koffie Donkere luchten hier, en volgens mij hebben we ook een beetje vorst aan de grond gehad. Het begon vanochtend heel zonnig,maar daar is weinig van over nu. En ja, gisteren ook even t.v. gekeken Gezellig hoor Blijf het toch een leuke traditie vinden dat Oranjefeest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Lars, Met drinken kappen Lars. Niets is het waard om te drinken. Zo beland je steeds meer in chaos. Zolang je de drank als een meerwaarde blijft zien, zal je steeds verder wegzakken. Je hebt het zelf in de hand Lars! Als de drank uit de weg is ga je overzicht krijgen, eerder niet. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Goed dat je hulp zoekt Lars Verder sluit ik mij bij Soothe aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 (bewerkt) Gisterenavond naar het koningsdag concert gekeken. Vond het concert aardiger dan verleden jaar. Máxima genoot zichtbaar. In schril contrast kwam later een in het geheim gefilmde docu over Saudi- Arabië. Onbegrijpelijk dat Europa nog zaken met die bastards doet. Geld is wat telt. Stelletje koppensnellers. Even erg als IS. Dan is het toch beter in dit landje. En als acht van de meest stabiele democratieën in Europa monarchieën zijn (Trouw) dan neem ik het circus er wel bij. 28 april 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Goeiemorgen, ik ken jullie nog niet goed genoeg om gepast te kunnen reageren, (Lars), in elk geval sluit ik me aan bij het dagpact. Fijne dag allemaal, Basta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Welkom basta hier op het forum. Misschien kan iemand jou op dagpact zetten, mij lukt quoten niet helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Dank jullie wel, die roos draag ik vandaag bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Hoi Basta welkom. Zou het niet mooi zijn als het echt basta is. De geheelonthouders hebben gelijk. Alleen de drinkers weten waarom. S. Carmiggelt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 28 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Basta welkom en succes. Noodweer in Noord-Holland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Dagpact: Momentum Wijfie Agnieta Rosa Albert Lars Basta, welkom Nadia Heb een mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Mocht er iemand nog twijfelen: bij deze is bewezen dat merels het domste vogelvolk is. Elk jaar kan ik weer kuikens redden en elk jaar komen pa en ma weer in de tuin nestelen. Net weer zo'n puberkuiken tussen de schutting en de struik uitgevist. Nu 2 boze poezen (want ze mogen níet naar buiten) en twee gillende merels. Hij zit op de schutting, stelletje oenen! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Nadia, Ik hoorde deze ochtend dat de gierzwaluw binnen is. Na 9000 km vliegen.Ergens bij de Congo vandaan. Hij is herkenbaar aan de hoge piep. En... deze vogel is echt niet dom. Hij doet het hele traject in één ruk en slaapt in de lucht. Jazeker dat kan. Afwisselend slaapt de linker en rechter hersenhelft. Het wisselt per 30 seconde. Dat kan jou merel ook niet. En jij waarschijnlijk ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 https://youtu.be/Pfkb4X7E9p0 ben geen Borsato fan, maar wat een nummer zeg..... maar goed, koning zeepneus hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Tsja en de mens heeft 2 benen, lekker belangrijk, leuk feitje en kan er weinig mee. Gegoochel met woorden vind ik dat, ben chago... Kahil Gibran is hier een meester in, klinkt waar, maar wat moet je ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden