Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 april


tomtom2

Aanbevolen berichten

Ik zit te wachten op een telefoontje, altijd vervelend, wachten.

Het gaat over mijn nog steeds kapotte deur en raam.

Dit verhaal speelt inmiddels 4 weken en ik kan er zo mee naar "Kan Niet Waar Zijn"! Zucht.

Ik heb inmiddels wel een kastje en een muur, daartussen word ik steeds heen en weer gestuurd.

Het is wel een heel goede oefening in Zen blijven.

Diep ademhalen maar weer elke keer.

En steeds bedenken: don't kill the Messenger, maar oh oh oh ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordeel, van jezelf goed kennen he wijfie :)

En ja, misschien een beetje gaar door de weersverandering die er aan gaat komen?!

 

Hier is het een grote makreelsalade geworden, met zelfgemaakte gebakken aardappelen.

Geen trek (gehad) vandaag gelukkig (in drank dan he)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer wordt je een "oudgediende" dan? Is dat niet alleen hoe lang je al ingeschreven bent?

 

Het verhaal van Prince, en dat er nu opeens overal gesuggereerd wordt door de media dat hij een junkie was, doet me echt verdriet. Ten eerste was hij een jeugdidool van me en ten tweede was hij gewoon een creatieve muziek genius, geen junkie. Maar in de beeldvorming van mensen maakt dat opeens niet meer uit?

 

He, Tom, waarom alles in woorden willen vatten, vangen?

En, wat maakt het uit?

 

Ik heb 0 elpees van 'm, maar ken hele flarden uit mijn hoofd. En dat zijn maar domme woorden.

Voor mij is ie ook echt,  maar wat zijn dat nou voor domme 4 letters?

 

For what its worth: ik denk niet dat het 'n junk was in de absolute zin. Maar wat is zin?

 

Devroegeroveralzininhebbende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, Tom, waarom alles in woorden willen vatten, vangen?

En, wat maakt het uit?

 

Ik heb 0 elpees van 'm, maar ken hele flarden uit mijn hoofd. En dat zijn maar domme woorden.

Voor mij is ie ook echt,  maar wat zijn dat nou voor domme 4 letters?

 

For what its worth: ik denk niet dat het 'n junk was in de absolute zin. Maar wat is zin?

 

Devroegeroveralzininhebbende

Het maakt me niet uit maar de jacht van de media om een stempel op hem/mensen te zetten stemt me droevig. Hij was een geniale musicus maar, naar schijnt, totale zakkenwasser van een vent soms schijnt. Ik ben er alweer over, het stemde me even droevig, het hijgerige 'heeft hij een overdosis genomen"

Ik meld me droog af, gezien mijn starttijd vanochtend zal het niet laat worden hier vanavond :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...