VM1 Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Nu ik mijn inlog gegevens heb terug gevonden kom ik toch weer elke dag eens kijken.... Slaap lekker allen erik, smart en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Ik meld me ook weer droog af voor het dagpact. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 He Fleurtje dat ken ik. Veelvuldig blowen,daarmee stoppen en vervolgens je joint inruilen voor dagelijks drinken. Precies zo is het mij ook verlopen. Heb trouwens ook hele periodes zonder probleem het drinken kunnen laten als ik mijn joint maar had een paar keer per dag Dat herken ik volledig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Ik kruip mijn bedje ook maar eens in.Vriendin net buiten en dochter naar boven.Mooie dromen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Slaap ze allen, ik ga zo ook maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Dank je wel Suikertje, Maar is pas een week natuurlijk. Maar tot nu gaat erg goed . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden