Gast Gipsy25 Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Mijn gedachten gaan gelijk uit naar bolletje. Hoe zou de nacht haar vergaan zijn? Hoop op nieuws. Bert van harte met je 9 maanden Ik had een nachtmerrie over moordende poppen waar chuckie niks bij is en nu durf ik niet meer te gaan slapen. Vandaag om half 10 ga ik naar de psychiater en hoor ik hoe nu verder. Ben ik best zenuwachtig voor want ben bang dat zij opname willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Goedemorgen Gipsy en iedereen die later komt. Akelig, zo'n levensecht lijkende nachtmerrie. Succes straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Vergeet ik bijna: Dagpact: Rosa Ik zal je missen op de dagpact jowan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Albert moeten we ook een tijdje missen. Is ook een vaste klant:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Mogge Ik wil bolletje heel veel sterkte wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Goedemorgen frummers. De zon lijkt het te gaan winnen van de wolken op dit moment... De regen is weer even gestopt. En koffie en thee staan klaar, laat de dag maar beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Goedemorgen allen. Dagpact: Rosa Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Goedemorgen allemaal, Snel tandenpoetsen, en op de fiets naar werk. 2 adressen vanochtend, maar lekker om 13.30 klaar vanmiddag, Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Goedemorgen Hier nog geen zon maar ook geen regen.Maakt allemaal geen verschil wan wij zitten vandaag in Eindhoven Alhoewel daar is het vast van hetzelfde als hier ongeveer.Rapilos, geniet van je halve dag! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Superfijn gisteren iets te lezen over bolletje, bedankt Jane! Hopelijk is ze vlug terug de ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Lees dat Bol een tia heeft gehad.... hoop dat ze heel snel weer genoeg is opgeknapt om naar haar beestjes terug te gaan.... Fijn dat Jane even contact heeft gehad en dat ze een kaart heeft gestuurd... Jij veel plezier in Eindhoven Fleur... hier schijnt de zon al... dus daar misschien ook wel.. Maar wat is in hemelsnaam V.i.P.00????? Rapi lekker korte dag, heb je goed geregeld zo... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Hoe was je bezoek Gipsy? Of is het voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Gipsy straks naar de psych... je schrijft dat je bang bent dat het voorstel komt om opgenomen te worden... Maar misschien is dat wel een goed voorstel, dat je met constante hulp toch weer die balans kunt gaan vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Ken je V.I.Poo niet Vonneke? Hier maken ze er al een tijdje reclame over op tv. Het is een spuitbusje met een geurtje (ik heb de roosjes gekozen) en voor je naar het groot toilet moet, spuit je hiervan wat in de pot (op het water), je doet je ding, en klaar is kees.Alles rozegeur en maneschijn...geen vieze geurtjes.Ik haat grote boodschap doen op het werk. Vooral daarom..Dus als dit werkt, ben ik fan nr 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Maar volgens mij stinkt dat ook al op weg naar het water hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Hahahaha... schitterend..nee, nooit van gehoord, wordt hier ook geen reclame voor gemaakt. Ben benieuwd of het ook maar een heel klein beetje gaat helpen ...Je kunt het in ieder geval ná de grote boodschap ook even sprayen , dat helpt sowieso een beetje. Grote boodschap op het werk doen heb ik ook een vreselijke hekel aan... en bij ons hebben ze dan ook nog niet eens een luchtverfrisser die je even kunt gebruiken nadien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Wat heb je trouwens een monsterlijke avatar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 OMG!!!! Dat meen je niet vonneke!! Geen luchtverfrisser??Amai! Ik heb sowieso altijd een klein busje deo bij moest ik het nodig hebben. Voor de oksels en het toilet Als het werkt stuur ik je ze op als cadeautje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Wat heb je trouwens een monsterlijke avatar.... Hey, mijn geit niet beledigen hé smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Leukkkkkk, ben heel benieuwd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 goeiemorgen frummers. en ik heb die reclame wel gelezen of op TV gezien, benieuwd of het werkt Fleurtje; veel plezier in Eindhoven Bol ligt trouwens in Helmond, en ik heb eenmalig gebeld, ik overdonderde haar denk ik, had zelf gedacht ook de verpleging aan de lijn te krijgen. Dus het wordt afwachten wanneer ze hier weer leest. Bollewops we missen je hier hoor! smart en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Dank je Jane Enig idee hoe lang ze moet blijven? Of wist ze daar zelf nog niets rond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Ik moet er ff vandoor..Ga vast al wat geld afhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Goedemorgen, al nieuws van Bol...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 We kunnen in Nederland ook gewoon pinnen hoor Fleur Maar heeeeeeel veel plezier vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden