Spring naar bijdragen

Zondag, 20 maart 2016


jowan

Aanbevolen berichten

Middag!

Beetje onwennig om wat te schrijven maar als ik het niet doe, went het nooit.

Hier geen zonnetje helaas maar gelukkig voel ik me het zonnetje in huis ☺

Voor het eerst sinds tijden aan het ruimen met een muziekje op. Wat een feest, was vergeten hoe fijn muziek is. Ben spontaan gaan dansen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht (natuurlijk) weer liggen malen, sliep pas toen het licht begon te worden, Maar toen ik een beetje besefte dat ik leefde (11.38) heb ik mezelf toch gedwongen wakker te worden, want ik wilde Buitenhof zien, Bovendien moet ik proberen weer op min of meer normale tijden te slapen.

Zit nu dus te gapen, straks even naar buiten, maar eerst een brunch maken.

Omelet van ui/champ/courgette/spekkies, 2 eieren, daarop kaas en bieslook. Dat komt altijd al heel vroeg weer op.

Dit alles om me niet de kans te geven te gaan lopen snaaien.

Vanmiddag een tijd schrijven, dit om mijn gemaal dag en nacht weg te nemen. De kans is heel groot dat ik daardoor "vrienden" die ik al 15 jaar ken, kwijt te raken. C'est la vie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Toine, ik zat tegelijkertijd hier te lezen, zo boeiend was het. Maar ik had tenminste een reden om niet verder te slapen. Gisteren werd ik pas om 13,38 wakker, dan is de dag wel erg kort.

's Avonds heb ik vaak woeste plannen, zoals andere foto's ophangen, maar de energie ontbreekt me vaak.

Eens zien hoe dat over een week is als ik 10 dagen niet gerookt en gedronken heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet soms zo hoesten, dat mijn longen naar buiten komen om frisse lucht te halen....

 

Ben al een paar keer een tijd gestopt geweest , maar dan door een lullige stress situatie weer begonnen, hoe dom is de mens.

 

Tegen de domheid neem ik dan een borreltje, flauw grapje :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadia, geloof mij, je hebt teveel. Ik kan het weten want ik heb 15 jaar elke dag Indonesisch gekookt. Maiskoekjes is best veel werk. Als je dan toch nog wat wilt maken, doe dan aard.omeletjes. Veel makkelijker, geraspte aard. in geklopt ei met zout/peper en flink wat knoflook, als je wilt wat sambal. Bakken als 3 in de pan.

En al zouden ze niet tonnetje rond van tafel rollen, wat dan nog?

Eet smakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even naar buiten geweest, kaart voor jarige kleindochter op de bus gedaan en de fles met 3 liter oud frituur vet. ;)

De omelet was heerlijk, dus stukje gelopen en zit nu boven te typen aan mijn levensloop verhaal.

Is zwaar, veel herinneringen en hoe zat dat ook nog al weer?

Het is vreemd dat ik op deze pc ook ingelogd stond, terwijl ik op het laptoppie heb uitgelogd. Dus het lijkt mss zo dat ik hier steeds ben, maar dat is niet zo.

Wat betreft het dilemma van Wijfie, daar zit ik ook een beetje mee.

Mijn buren zijn terug van 5 weken Australië en omdat ik 6 weken op zee heb gezeten, hebben we elkaar  10 weken niet gezien. Behalve even toen ze thuis kwamen.

Nu hebben ze nogal eens de leuke inval om mij en nog een buurvrouw uit te nodigen voor een borrel, meestal ook met de nodige hapjes. Ik kan me natuurlijk verstoppen, of wel gaan en iets anders, water of zo, vragen.

MG zegt altijd dat je een plan moet hebben, vandaar. Ik heb er ook niet zo'n zin in nu, hoofdpijn, moe e.d.

Vaak hebben ze de wijn al ingeschonken voor me. Aan de andere kant weten ze dat ik soms een tijd geen alc. drink.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.

:wacko:

 

 

 

 

Als je minder over je eigen kleine rotleventje nadenkt, is het nóg minder moeilijk.

jee, wat een goed idee :)

 

Een mooie opsteker voor vandaag,

dank je Monster!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plan was eerlijk te zeggen dat ik even alcoholvrij was.

Maar dat was niet nodig, de auto stond er niet meer, dus ze zijn waarschijnlijk naar dochter waar ze maandags op de kinderen passen.

Plan blijft zo, want dit ga ik vaker tegenkomen en ik weet dat het niet werkt als ik op bezoek een paar glaasjes drink, want vaak ga ik linea recta naar de winkel voor meer. Dat is niet leuk, want ik kom niet in de winkels hier omdat ze zo duur zijn en dan wel voor wijn (ook duur), dan schaam ik me. Zo'n winkelier is natuurlijk ook niet gek.

Wat dat betreft heb ik het makkelijker dan mensen in een grotere plaats.

Hoewel er wel een auto naast mijn huis staat, maar ja, dan heb ik al een paar glaasjes op ........... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...