Rudy Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Goedemorgen en maak er een gezellige dag van. Ik ga boodschappen doen, kan ook gezellig zijn, ligt er aan hoe je er tegen aan kijkt ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Succes Lars! ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Goede morgen kan net nog , mooie weer gaar zo eens aan de tuin beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Beterschap Rapidos even goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd toch even naar een doctor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Dagpact Rapilos Rosa Vandaag dag 6. Het gaat goed en ik voel me sterk. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit weer ga drinken En ik ben natuurlijk niet achterlijk want ik weet donders goed dat er weer een moment komt dat ik denk, ach, ik kan wel weer.. Dan is het zaak om niet toe te geven. Aanpassing: Zou wel weer achterlijk zijn om aan die gedachte toe te geven:-) 12 maart 2016 bewerkt door rosa45 rapilos en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Goeiemorgen, Rapilos: sterkte! Hou je temperatuur in de gaten. Wat een heerlijk weer zo met dat zonnetje. Dat beloofd een lange wandeling vanmiddag. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Maar kan me voorstellen dat het voor mij anders is als voor jou. Ik stotter niet dus ik heb gemakkelijk praten. Waarheid als een koe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 (bewerkt) Letterlijk en figuurlijk Fleurtje ☺ 12 maart 2016 bewerkt door klontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Beterschap Rapilos Welkom Klontje En Lars, hier spreekt de "stotterdeskundige" weer. Wat je ook kunt proberen is om bewust expres te proberen gaan stotteren. Heeft mij ook een periode geholpen, opeens sprak ik vloeiend. En het boek van Oscar Hausdorffer lezen, Door De Nacht Naar Het Licht. Maar heb ik al eerder geopperd. Dat heeft mij ook goed geholpen. Is wel wat taaie kost maar je gedachtegang wordt anders. Wat de mensen van een stotteraar merken is maar het topje van de ijsberg. Er zijn zoveel onderliggende gevoelens. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Goede middag Dagpact Rapilos Rosa Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Ben 2 uur bezig met de laptop van mij , ik had geen internet er op .Ik kan er zo boos om worden .Van alles gedaan komt de oudste klik klik klik en hij doet het .Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lady jane en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Hahaha,dat is heel herkenbaar☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Goedemiddag allemaal. Slechte nacht gehad, migraine, bah. Nu gelukkig wat gezakt. Sterkte Rapilos. En welkom Klontje , sterke naam als je de uitleg leest. Toen ik klontje zag en nog niet wist waar het voor stond dacht ik aan suiker en boter maar niet aan een lontje. smart en klontje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Frustrerend, maar wel dat hij er is en het op kan lossen Ronja. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Zelfspot jannigje.☺ smart en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Niemand stottert als hij/zij zingt. Feit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Niemand? Dat wist ik niet Asterix. Ik vermoedde het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Succes wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Iedereen die stottert kan vloeiend zingen, alleen heb je daar weinig aan, je kunt moeilijk tegen iedereen gaan zingen als je iets wilt zeggen. Soms worden onderdelen uit de zangschool gebruikt om iets vloeiender te praten. Stotteren is genetisch bepaald, je komt er nooit van af, wel kun je proberen het iets in toom te houden of met trucjes te verminderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Heeft het helemaal niks geholpen, Lars? Ook geen handvatten aangereikt gekregen om het enigszins te beteugelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Tuurlijk speelt een psychische factor een grote rol, als je tegen je hond praat stotter je hoogstwaarschijnlijk ook niet, tegen baby's evenmin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Oh, okee, dat heb ik wel eens anders gehoord, wel een stuk minder zeker? (Ik wil geen gelijk hebben hoor, hahaha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Nou! Wat is er mis met stotteren tegen je hond! Heb je alle tijd toch! Ik snap dat dat frustie is maar beter stotteren dan drinken! Zie het positief man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Denk niet dat Lars dat als bezwaar ziet, alleen een reactie op mijn vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Jij ben grappig Lars ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden