lady jane Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Dubbel Moppie en ook zo logisch, het is toch je vader. Fijn te lezen dat je nu alsnog voor jezelf zorgt. Je moeder erkende je hierin zo te lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Ja na een tijdje. Ze kon het eerst niet geloven, wat ook begrijpelijk is. Nu is alles oké. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 (bewerkt) Die schoonmaak heb ik een maand geleden gehad. Heb nu na jaren tegen mm mams verteld over het misbruik die mijn vader met met me heeft gepleegd. Door het haar eindelijk kunnen vertellen kon ik voor mezelf ook weer verder. Opluchting, geen nare dromen meer. En je begrepen voelen. Mijn vader is zo'n 10 jaar geleden overleden, ik houd nog steeds van hem...heel dubbel. Ik kan me niet voorstellen wat het misbruik van je vader met je gedaan moet hebben.. Goed dat je het eindelijk met je mama kon delen. Dat vindt ik heel moedig. *spelfoutje 10 maart 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 belangrijke stappen zijn dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Hij blijft altijd mijn vader maar is nooit een echte vader voor mij geweest. Ik miste het als meisje/puber om lekker te knuffelen met hem. Dat heeft hij me afgenome jammer genoeg. Maar ik heb een hele lieve mams,lieve man en 2 schatten van kinderen waar ik heel veel mee kan knuffelen☺ smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 en zij met jou♥ klontje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Lieve mensen, Meld me weer droog af Ging weer zonder moeite vandaag gelukkig. voor alle voorjaarsschoonmaakhuilers Zou voor mij ook wel eens goed zijn denk ik Slaap lekker allemaal smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Klopt ietjefietje, dan maak je een huwelijk kapot en dat kon ik ook niet. Kun je er wel met iemand over praten dan? Zus broer? Dat is wel belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Als ze het weten en je geloven geeft dat dan niet een soort van rust voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Ik sprak er wel heel veel over met mn man. Veel gehuild ook, wat ook weer opgeluchte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Je mag me altijd een pb sturen hierover mocht je het er moeilijk mee hebben op welk vlak dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 (bewerkt) Klopt, maar dit kan nog nog niet lieverd. 10 maart 2016 bewerkt door Moppie1967 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 mmm, ik wilde even melden dat hier alles goed/droog is, maar ben enigszins overrompeld door de laatste berichtjes. Misbruik? En wat is onbespreekbaar Ietje? De gehele discussie tussen minderaars en geheelonthouders vond ik ook verwarrend. Als je geen moeite hebt om met mate te drinken, zoals ik iemand zag schrijven, wat zoek je dan in een forum zoals dit vraag ik me af? Ik zou wellicht kunnen minderen, als ik daar zoveel energie in zou steken dat het het hele doel voorbij zou schieten? Ik dronk uiteindelijk voor de roes en de verdoving, 1 drankje gaat mij dat niet brengen. En ik heb heel lang daarmee echt geworsteld en moet ook nu nog scherp blijven dat ik niet weer begin. Houd het droog allen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 (bewerkt) , 12 maart 2016 bewerkt door klontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Ik duik lekker mijn bedje in. Ik wens iedereen een fijne nacht vol zonnige dromen. En nog eventjes: Lars...ik ken je niet en lees je nog maar net, maar voel me toch betrokken op een bepaalde manier.. En hoop toch stiekem, dat je nog een weekje daar blijft! Zo niet, blijf schrijven! wie schrijft die blijft. tot morgen weer. AlbertRemmo, smart en klontje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Je hebt niet half in de gaten hoeveel moeite het kost om dit ook bespreekbaar te maken. Dus ga ff niet iets zeggen wat je zelf niet mee hebt gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Sorry Tom, maar ik en meerdere mensen hebben hier een rotjeugd door gehad en dat mag ook besproken worden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 TomTom zegt daar niets over volgens mij hoor Moppie Behalve dat het overrompeld is. Voor mij geldt dat ook, ik ga stoppen met lezen maar wens je sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 mmm, ik wilde even melden dat hier alles goed/droog is, maar ben enigszins overrompeld door de laatste berichtjes. Misbruik? En wat is onbespreekbaar Ietje? De gehele discussie tussen minderaars en geheelonthouders vond ik ook verwarrend. Als je geen moeite hebt om met mate te drinken, zoals ik iemand zag schrijven, wat zoek je dan in een forum zoals dit vraag ik me af? Ik zou wellicht kunnen minderen, als ik daar zoveel energie in zou steken dat het het hele doel voorbij zou schieten? Ik dronk uiteindelijk voor de roes en de verdoving, 1 drankje gaat mij dat niet brengen. En ik heb heel lang daarmee echt geworsteld en moet ook nu nog scherp blijven dat ik niet weer begin. Houd het droog allen, Dus jij vind het overbodig dat ik hier ben omdat het me makkelijk afgaat? Ik heb ook andere tijden gekend ja, en me nu aangemeld bij tactus. Wees jezelf en val anderen die het gemakkelijker afgaat niet aan. mmm, ik wilde even melden dat hier alles goed/droog is, maar ben enigszins overrompeld door de laatste berichtjes. Misbruik? En wat is onbespreekbaar Ietje? De gehele discussie tussen minderaars en geheelonthouders vond ik ook verwarrend. Als je geen moeite hebt om met mate te drinken, zoals ik iemand zag schrijven, wat zoek je dan in een forum zoals dit vraag ik me af? Ik zou wellicht kunnen minderen, als ik daar zoveel energie in zou steken dat het het hele doel voorbij zou schieten? Ik dronk uiteindelijk voor de roes en de verdoving, 1 drankje gaat mij dat niet brengen. En ik heb heel lang daarmee echt geworsteld en moet ook nu nog scherp blijven dat ik niet weer begin. Houd het droog allen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Tom Tom stelt alleen een vraag,toch? Het is ook moeilijk voor te stellen als je er zelf niet mee te maken hebt gehad. Nee ik denk dat je het over mij hebt toch tomtom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Ik ga nog een beetje muziek luisteren en daarnaast neem ik afstand van dit gesprek wat goed begon. Morgen weer een nieuwe dag zeg ik altijd maar ☺slaap lekker voor straks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Ik meld me droog af, slaap lekker voor straks rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 (bewerkt) Goeie avond Neem je rust en ruimte We leven in woelige tijden Er staat veel te gebeuren En laat het gebeuren Surf mee op je gevoel Maak gebruik van de stroom Wees,- en zorg goed voor jezelf Alle antwoorden zijn al aanwezig Trust(en) Nog even de hondjes Woef en waf 10 maart 2016 bewerkt door Mai huttula en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Hoi allemaal Bolletje Jane Mooie, mooie draad, open en leerzaam. Het gaat over misbruik, mijn moeder is verkracht door mijn vader voor ze trouwden. Mijn moeder had haar geloof en in die tijd was het dan gewoon? dat je er dan maar bij bleef. 5 kinderen uit dat huwelijk, wat na 25 jaar strandde, 3 kinderen zéker misbruikt (ik inclusief), niet door ouders maar buitenstaanders, en sterk vermoeden dat mijn vader daar de hand in heeft gehad. Carpaccio gegeten met brood, en truffelsalami. Dagpact geslaagd truste smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden