huttula Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Ook een kort mooi leventje kan dankbaar wezen. Het feit dat je aandacht geeft is al genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Armoede...ja mankeert echt niks aan je geheugen. Vol..goed dat je bloeddruk laat checken...brengt ook weer naar rust. Hoop ik..succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Goedemiddag allemaal Na vier dagen weer online, vervelend hoor zonder internet. Ik heb wel weer gemerkt hoe afhankelijk ik/we ervan zijn geworden. Ik moest nog e.e.a. regelen, maar dat gaat tegenwoordig allemaal via het internet, dus dat lukt dan niet. Geen telefoonnummer te vinden dat ik kon bellen, nou ja uiteindelijk gelukt. Ga je bellen, krijg je een bandje: in geval van problemen, bezoek onze site www............. Tja, dat was dus nou net het probleem. Dan "natuurlijk" ruim 10 minuten in de wacht. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Haha wat een gezelligheid hier, dierenverhalen, gehandicapte vissen Ik zie het voor me. Wat fijn Agnieta dat de eerste zorg nu even uit handen is gegeven. Los ervan toch allemaal spannend denk ik. :sun: Ben helemaal blij met het zonnetje! Zo maar even een stukje lopen, dan een middagverjaardag en nog wat opruimen in huis. De volgorde maakt niet veel uit. Ronja 30 km fietsen? Wow, petje af!! Ha Jannigje, je bent er weer; je werd gemist! Zeg dat wel..... die afhankelijkheid van stroom, het net.... ja, dan ben je blij als het weer in orde is! Tot later! Jannigje en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Jannigje, als ik zonder internet zit, ga ik altijd even bij de bieb afkicken daar mag je bij ons op vertoon van je pasje gratis internetten, en geen lid, dan betaal je wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Hoi Het wordt bijna lente, dus ik ga aan de erwtensoep vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Prachtige blauwe luchten hier, met mooie stapelwolken ertussen. Blij dat ik 6 hoog woon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Ach Agnietha, een koud biertje smaakte mij midden in de vrieskou ook heerlijk. Hier veel zon vandaag, je voelt dat de lente in aantocht is, ook op 1 hoog rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Stamppot boerenkool? Wat dacht je van nijntje met knoflook in rodewijnsaus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 pasta carbonara dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 (bewerkt) Broccoli, kipcordonbleu en gebakken aardappeltjes Kind 1 al naar tennis, kind 2 zo naar turnen 7 maart 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Hier doperwtjes gegeten, en zelfgemaakte aardappelpuree, met een toscaanse vegetatische schnitzel. Net is de boodschappenservice weer de boodschappen komen brengen. Wat een ongekende luxe !! Echt geweldig zeg Al dat gesjouw met die flessen mineraalwater en andere zware dingen. Dan krijg je ook nog gratis artlkelen erbij Alleen wel wat bezorgkosten. Was ik eerst te gierig voor, ging ik het nog liever zelf halen. Maar ja, huisje afbetaald, dus kan nu wat royaler doen. Goh, wat geeft dit een luxe gevoel zeg smart en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 (bewerkt) Goedenavond! Heel drukke dag vandaag op het werk en dat blijft zo tot eind deze maand. Maar dat is ok..heb een fijne baas dus als het te veel wordt springt hij wel in.Wij hadden een konijntje. Toen ik mijn huisje kocht verhuisde ze mee van mijn pa naar hier. We hadden ze oorspronkelijk gekocht voor de kindjes (mijn dochter en de twee dochters van mijn zus) dus van het moment ik de ruimte had leek het me maar logisch dat ze naar ons toe kwam.Bij mijn pa was ze een keer ontsnapt uit haar afgebakend stukje tuin. Daarna kreeg ze heel de tuin om rond te huppelen.Toen ze naar ons toe kwam moest er nog wel wat gebeuren in huis en tuin en werd haar vrijheid terug beperkt tot haar 'huisje'. Redelijk ruim, maar niet zo ruim als de tuin van pa natuurlijk. En toen werd ze behoorlijk gemeen. Hoknijd noemen ze het blijkbaar. Blazen, bijten, noem maar op..Totaal te begrijpen..Maar sindsdien wil ik geen dieren meer die ik niet onmiddellijk kan bieden wat ze nodig hebben. 7 maart 2016 bewerkt door fleurtje JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 En.. Er zat ook een pak ijs bij. Hmm, ga daar maar eens van genieten, met een beetje vivit. Expres gewacht met het toetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Vivit? Watte is datte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Ik snap da Ollands toch niet altijd zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Dat is een soort yoghert Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Aha! Lekker! Ik dacht eerst soort van grenadine ofzo Geniet ervan Rapilos!Beetje jaloers maar ik heb al drie stukken chocolade op..ik zet de stop erop vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Ik zet hierna ook de stop erop hoor Fleur, En chocolade heb ik ook al gehad vandaag (pindarotsje) fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Nu ff hangen in de zetel..Over dieren gesproken.Mijn dochter zeurde een half jaar geleden wel elke dag om een hond. "Hallooooooooo...dochterlief weet je wel hoeveel werk dat met zich meebrengt? Bovendien moet je daar regelmatig mee naar buiten etc.""Ach moeder, wat zeur je toch. Ikke doe da wel..cross my heart en al diene blabla.." Dus ik wil er wel in mee maar onder één voorwaarde.Kind dolgelukkig!Ik zeg haar dat ze elke ochtend de volgende drie weken (ook in weekends) om zes een half uurtje moet opstaan. Hondjes moeten dan plassen.."No problemo moeder!" Aha, ik had dat wel door...zij dacht aan opstaan om zes om dan naar de zetel te slenteren en daar wat te rusten.Ah nee, om zes uur opstaan en een half uurtje buiten gaan wandelen.Dat was teveel van het goede voor haar Ik heb er niets meer rond gehoordLaters JaNina, ronja en Sowhat reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Meld me droog af, Welterusten allemaal smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Hoi allemaal, ik wilde wel lezen maar ben gestopt. Mijn hoofd zit momenteel vol met het ernstig beschadigen van een garagedeur door mezelf. Details laat ik. Broodjes ei gegeten, en straks nog rijsttoetjes Dagpact geslaagd truste tot morgen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Na een fijne AA bijeenkomst meld ik me succesvol af voor de dagpact. Truste. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden