Spring naar bijdragen

Maandag 7 maart 2016


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal

Na vier dagen weer online, vervelend hoor zonder internet.

Ik heb wel weer gemerkt hoe afhankelijk ik/we ervan zijn geworden. Ik moest nog e.e.a. regelen, maar dat gaat tegenwoordig allemaal via het internet, dus dat lukt dan niet.

Geen telefoonnummer te vinden dat ik kon bellen, nou ja uiteindelijk gelukt.

Ga je bellen, krijg je een bandje: in geval van problemen, bezoek onze site www.............

Tja, dat was dus nou net het probleem.

Dan "natuurlijk" ruim 10 minuten in de wacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha wat een gezelligheid hier, dierenverhalen, gehandicapte vissen :( Ik zie het voor me.

 

Wat fijn Agnieta dat de eerste zorg nu even uit handen is gegeven. Los ervan toch allemaal spannend denk ik.

 

:sun:  :sun: :sun:  

Ben helemaal blij met het zonnetje! Zo maar even een stukje lopen, dan een middagverjaardag en nog wat opruimen in huis.

De volgorde maakt niet veel uit.

 

Ronja 30 km fietsen? Wow, petje af!!

 

Ha Jannigje, je bent er weer; je werd gemist! Zeg dat wel..... die afhankelijkheid van stroom, het net.... ja, dan ben je blij als

het weer in orde is!

 

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier doperwtjes gegeten, en zelfgemaakte aardappelpuree, met een toscaanse vegetatische schnitzel.

 

Net is de boodschappenservice weer de boodschappen komen brengen.

Wat een ongekende luxe !!

Echt geweldig zeg

Al dat gesjouw met die flessen mineraalwater en andere zware dingen.

Dan krijg je ook nog gratis artlkelen erbij

Alleen wel wat bezorgkosten.

Was ik eerst te gierig voor, ging ik het nog liever zelf halen.

Maar ja, huisje afbetaald, dus kan nu wat royaler doen.

Goh, wat geeft dit een luxe gevoel zeg  :P  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

 

Heel drukke dag vandaag op het werk en dat blijft zo tot eind deze maand. Maar dat is ok..heb een fijne baas dus als het te veel wordt springt hij wel in.

Wij hadden een konijntje. Toen ik mijn huisje kocht verhuisde ze mee van mijn pa naar hier. We hadden ze oorspronkelijk gekocht voor de kindjes (mijn dochter en de twee dochters van mijn zus) dus van het moment ik de ruimte had leek het me maar logisch dat ze naar ons toe kwam.
Bij mijn pa was ze een keer ontsnapt uit haar afgebakend stukje tuin. Daarna kreeg ze heel de tuin om rond te huppelen.
Toen ze naar ons toe kwam moest er nog wel wat gebeuren in huis en tuin en werd haar vrijheid terug beperkt tot haar 'huisje'. Redelijk ruim, maar niet zo ruim als de tuin van pa natuurlijk. 
En toen werd ze behoorlijk gemeen. Hoknijd noemen ze het blijkbaar. Blazen, bijten, noem maar op..
Totaal te begrijpen..
Maar sindsdien wil ik geen dieren meer die ik niet onmiddellijk kan bieden wat ze nodig hebben.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ff hangen in de zetel..

Over dieren gesproken.
Mijn dochter zeurde een half jaar geleden wel elke dag om een hond.

"Hallooooooooo...dochterlief weet je wel hoeveel werk dat met zich meebrengt? Bovendien moet je daar regelmatig mee naar buiten etc."
"Ach moeder, wat zeur je toch. Ikke doe da wel..cross my heart en al diene blabla.."

Dus ik wil er wel in mee maar onder één voorwaarde.
Kind dolgelukkig!
Ik zeg haar dat ze elke ochtend de volgende drie weken (ook in weekends) om zes een half uurtje moet opstaan. Hondjes moeten dan plassen..
"No problemo moeder!"
 
Aha, ik had dat wel door...zij dacht aan opstaan om zes om dan naar de zetel te slenteren en daar wat te rusten.
Ah nee, om zes uur opstaan en een half uurtje buiten gaan wandelen.

Dat was teveel van het goede voor haar :D 
Ik heb er niets meer rond gehoord

Laters

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...