rapilos Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Een hele goede avond allemaal, Sowhat, Welkom terug Blij dat niet iedereen dan ook maar meteen definitief weg blijft. Etentje ging niet door vanavond. wel bij ex thuis gegeten. Ook lekker. Geen wijn, geen moeite mee gehad gelukkig. Blaf nog steeds mijn longen uit mijn lijf. Lijkt een beetje op de bronchitus die ik ooit heb gehad Gaat weer lekker dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Echt wel Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Hoi allemaal Lars (ook al doen mannen dat niet onder elkaar, maar respect staat niet als emoticon ) Sow wat gaaf. Wijfie het is weer vrijdag, je zou voicekids kijken Ik wilde je uitnodigen om samen te kijken, maar je krijgt een mee-eter. Ik eet frituur, kroketjes en dergelijke Ga voice kids kijken en wens jullie een fijne avond truste voor straks oh ja dagpact geslaagd smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Sowhat, terug dat is een leuk begin van het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 een mee-eter drukten wij vroeger uit AR met een commodonedrukker of zoiets AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 op naar THOH laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Heel leuk Lars,veel research dus leer er een hoop bij, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ga maar weer naar bed. Meld me droog af Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 wie kijkt er zo Bed en Breakfast mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Doe mij maar een koffie met koek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Heerlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Tis weer gezellig zo in de huiskamer. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Even college tour gekeken. Hoi Sowhat, Je hoort een beetje bij het meubilair, toch. Mooi dat je er bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Heerlijk voice gekeken, en ga nu naar bed tot morreguh ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Trusten Albert...Remmo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Hier ook weer alcoholvrij en morgen een betere dag . smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Sowhat wat fijn dat je er weer bent .Hip Hip Hurra Sowhat is weer daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ik keek net de voice van vlaanderen De begrafenisondernemer die de uitvaart van papa verzorgde deed mee aan de blind auditions.Bizar is een understatement Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Knoop in de maag. Gelukkig is ie er niet door, hoe kinderachtig dat ook mag klinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 goed gedaan wijfie slaapwel frummers ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Fijn dat je de dag toch nog zo hebt kunnen afsluiten Letje.Die eerste afspraak zal misschien niet zo gemakkelijk zijn maar het is wel goed denk ik. Als het niet baat, hoeft het zeker niet te schaden. Ik ga maar eens naar bed.Een potje janken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ik ga ook slapen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Krijg nou het heen en weer zeg SOWHAAAAAAAT??????? Yes weer een lieverd terug, geweldig meid. Ik ben zo blij dat je er weer bent. En nu onze Jopie nog en we zijn weer een heel eind compleet . Tralidadida. Nou, ik mis ons aller Aakkie ook! Maar fijn, Sowhat. AKELEIHEI~! 4 maart 2016 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Wat speel je dan Agnieta? Hier even weer op't platteland Is het al bijna lente? Dan kan ik jullie erin kriebelen... Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ik mis Wingchun Oh nee, das een ander draadje Gewoon blijven komen hoor allen Wir- war, als je zin hebt Ik lees U allen graag De rust! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden