An Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 8 maanden nuchter...vandaag. Vannacht was ik eens aan het rekenen hoeveel Calorien dat minder is.... Om mijn schuldgevoel van het leeggeten pak koek goed te praten..... Moppie, Monster, Skip en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Geweldig goed gedaan An, en ach wat is nu één pak koek op een heel leven zuipen hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Jongens, ik heb even een schouderklopje nodig. Iemand thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Zeg het eens..Moppie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 gewoon, voel me rot, heb niet eens zo zeer trek in drank, maar last van zenuwen, zo;n gevoel dat ik normaal wegdrink zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Onrust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Is er wat gebeurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) nee, niet echt. alleen thuis en aan het vechten om niet naar de winkel te gaan. Zit gewoon te huilen van onmacht, ik wil geen drank halen. 19 februari 2016 bewerkt door Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Ga snel een eind wandelen, zo ver als je kunt! (Zonder geld bij je te hebben) 19 februari 2016 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Wat mij wel eens helpt bij onrust is heel diep in en uit de ademen. En zowiezo goed dat je het hier meld Ff kletsen leid af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Raar hè. Gewoon ineens een terugslag. Gaat al een aantal dagen prima, en dan ineens weer zo'n aanval. Het maakt me onzeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Dank jullie wel Huttala en Asterix voor het reageren. Komt iemand thuis en we gaan soep eten. Daarna lekker stukkie lopen. Hoort emotioneel zijn ook bij stoppen? groet Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Onrust is iets raars. Niet fijn Eigenlijk is het een rot gevoel Waar je zo snel mogelijk vanaf wil. Gevoel is maar dan gevoel Is iets tijdelijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Yep...hoort er helemaal bij Moppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Emotioneel...hoef je niet te onderdrukken. Ook dikke tranen is niet erg. Ik heb me laten vertellen dat tranen ook afvalstoffen zijn Emoties zijn maar al te vaak onderdrukt met drank. Emoties horen niet ingehouden te worden. Vond het zelf ook moeilijk om me te laten gaan na stoppen..dat emotionele. Achteraf lucht het wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 En Lars hoe gaatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Nog medicatie meegekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Of helemaal op jezelf nu aangewezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Topper 19 februari 2016 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Al een plan voor maandag aan het maken? Er zal meer wezen dan daar je zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Terug gaan een optie? Omdat je zei impulsieve beslissing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Denk het wel.. Gebeurd vast wel vaker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Denk ook dat je best terug mag. Niet gek dat je impulsief vertrokken bent. Je zal de eerste en de laatste niet zijn. Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Soms Lars wil men je, zeker als je niet gedronken hebt, terug laten komen. Denk er eens over na om binnen niet al te lange tijd, een belletje te doen naar die instantie? Ze maken dit veel mee hoor, en als het een beetje jofele mensen zijn, hebben ze daar ook best begrip voor. Als je maar niet gaat drinken. En zeker niet te lang wacht. Misschien is het nog beter dat je nu even belt en even wat praat tegen hun. Misschien kunnen ze je over die drempel heen trekken. Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden