Gast Lars Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Goedemorgen allen. Mijn laatste dag op de afdeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Goedemorgen Lars. Laatste dag op de afdeling en morgen dan dus DD.... doodeng dus. Zal niet makkelijk voor je zijn als ik je zo lees, maar gaat vast helemaal goed komen. Vandaag dus nog even hier maar.... Buiten is het nog donker, wel droog geloof ik. Binnen lekker warm al. Koffie en thee staan klaar inmiddels Laat de dag maar beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Goedemorgen AR, jij ook een fjine dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Kan ik me heel goed indenken Lars. Knap van je dat je nu toch doorzet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Goedemorgen Hier straks een aantal muren witten,en allerlij andere klusjes bij ex. Me vrije tijd dus nuttig besteden,zonder kans op terugval vandaag. Voor iedereen, hou je goed En even in het bijzonder voor Lars, succes op de DD afdeling morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Ook jullie een goedemorgen ZBB en Agnieta. Klinkt goed ZBB... Ik moet er vandoor. koffie en thee staan in de warmhoudkannen. Zie trouwens dat Jani jarig is vandaag... Van harte, maak er een mooie dag van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Goedemorgen Dagpact; Albert Agnieta leila ZBB kom je er ook bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Darlene Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Goedemorgen! Lekker, koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Heel veel sterkte Lars. Goeie morgen en welkom Darlene. Darlene reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Darlene Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Sterkte vandaag Lars! Ik ga maar eens werken, fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Dank voor de koffie. Goedemorgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 goeiemorgen frummers alweer zo'n prachtige zonnige dag. lekker op mijn fietsochtend met maatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Goedemorgen beste mensen, Zomaar vrij vanochtend Moet nog wel een berg boodschappen doen, waar ik best tegen op zie Dat gesjouw op de fiets altijd. Al gekeken bij on-line bestellen en bezorgen. Maar snap daar dan weer niets van Enfin, ga toch maar moed verzamelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Veel plezier Jane, Inderdaad, heerlijk fietsweer. Goed inpakken he (sjaal en muts en handschoenen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Geniet van het fietsen Jane. Zo mooi weer als nu is zeldzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Verzin wat trucjes Lars. Gepast geld mee, bepaalde paden mijden, let op halt (eet in elk geval eerst wat) ..... zorg dat je een plan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Zo, Toch gedaan. De boodschappen on-line besteld. Komen ze morgenavond bezorgen. Gelukt dus. Wel 5 euro bezorgkosten, en vind dat best wel duur. Maar ik bespaar wel heel veel gesjouw; sinaasappels, appels heel veel mineraalwater, wc papier keukenrollen enz. Nou kijken of dit bevalt dan. Oh ja, ga ook op het dagpact vandaag Beter voor me smart en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Ik ga op het dagpact. Vanmiddag voor de eerste keer alleen naar de supermarkt. Dagpact; Albert Agnieta leila Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Goeiemorgen, ik doe ook mee met het dagpact (vaak te lui om mezelf toe te voegen..) Albert Agnieta Leila Lars Rapilos Smart Hee Agnieta: ben het helemaal met je eens. Elkaar liken na het droogmelden doet mij ook erg goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Prachtig weer buiten, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Ja, lekker fris met het zonnetje erbij! Zou Bol alweer in dr bh buiten zitten? (O nee die zit in de trein of in een gondel ) Alles goed Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Agnieta, ben jij weer wat opgeknapt? Ik snotter nog. Tegelijk ben ik het gehang zat, voel me gewoon stijf en stram. Zo toch maar es wat beweging kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Ik heb de griep anderhalve week geleden te pakken gehad en ben ook nog steeds hangerig. Hebben we naast het 40 dagen pact, het dag, week en jaar ook een 'we hangen ons er doorheen en alles gaat over'-pact? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden