bolletje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Vergeet niet een handdoek onder je te leggen Vol. Trusten allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Hahahaha hahahaha hahahaha !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Slaap lekker allen, grijns. Ik moet wel lachen om jullie, grinnik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 whahahaha, ik dacht dat we het juist droog wilden houden Lukt voor geen meter. Tranen van het lachen bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ik vind het maar een rotzooi worden zo, iedereen verdwijnt met iedereen, ik kom met heerlijke aanzetten, zijn er nog maar een paar mensen. Morgenvroeg een hele hoop handdoeken wassen, mensen ik ben kapot als ik terug kom van de vakantie Maar goed ik moet ook met de billen bloot nu hé, eerlijk is eerlijk. Ik heb een vriendje, en wat is ie knap, en wat een salug lijf heeft ie. Zijn naam is Ogieboggelosie de tweede ik noem hem boggeltje. Ik ben zo gelukkig met hem mensen, heerlijk. nee Bollewops thats Tarzan me Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Waar IS iedereen en WAAR is mijn handdoek??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Genieten van de mooie natuur, jaja...in mijn tijd heette dat toch echt anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Beetje liggen fiezelefozen op MIJN handdoek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Niks er van Lars, vandaag vertrekken we naar de Ngorongoro krater en zullen daar morgen aankomen. Maar eerst weer even alle handdoeken wassen Iedereen zeker weer z'n bed uitgedreven. En geen smoezen van het is hier zo warm hé? Ja "me Jane" je kan me nog meer vertellen hoor maar Tarzan is het niet, daar is ie te kort voor. Tarzan is een hele grote kerel. O en overmorgen gaan we de krater beklimmen, maar als ie gaat roken moeten we maken dat we weg komen hé? Niet vergeten hé? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 solly Bolly, hij lijkt idd niet, maar t was toch ff fijn hoor, gelukkig geen spiegels hier, want ik zie er ook al wat "rijper" uit inmiddels, ... oké overrijp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Okikidoki..ai ai Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Hoezo wáár is mijn handdoek? Onder mijn béd, bij mijn sokken waarschijnlijk. Heb je de was nu al gedaan? We kunnen toch niet met natte was naar die Gore Krater? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ja...klooster op de gnoronongo krater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 groepsmeditatie dan maar? Alle vliegen in één klap.Waar heb je die vriendin gevonden Lars? Rotterdam-Zuid? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Rotterdam zuid...zit daar ook een klooster dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 een Zeeuwse schone lijkt het☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 (bewerkt) Hahahaha Lars misschien kun je vragen waar haar moeder woont? Vandaag komen we bij de krater aan en dan maar weer eerst rusten van de zware dagen die sommigen hebben gehad. Morgen moeten we een hele hoop energie hebben want we gaan bergje klimmen. Ik doe niet mee omdat ik moet aanmoedigen. 6 maart 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Hahaha, op zoek naar haar moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 goh Lars, kreeg je de kans om je weer 18 te voelen en dan schop je haar de deur uit! Nou hup, de klimijzers maar weer eens opzoeken dan en me geestelijk voorbereiden op morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Die berg beklommen doen we toch wel in etappes? Ik ben snel het overzicht kwijt. En aanmoedigers kan ik wel gebruiken. Zenn an Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Nou ja vulkaan dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 (bewerkt) Om te ontspannen mensen. Dis genieten. 6 maart 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 fantastisch! en wélke eten we vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Ik ging op de fiets op struisvogeljacht wilde jullie op biefstuk trakteren maar deze struise vogel draaide de rollen om; http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkelijk/25330773/__Struisvogel_jaagt_op_wielrenners__.html?vp=31 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden