Spring naar bijdragen

40 dagen geen alcohol


lady jane

Aanbevolen berichten

Ik vind het maar een rotzooi worden zo, iedereen verdwijnt met iedereen, ik kom met heerlijke animaatjes-hamburgers-5131235.gifaanzetten, zijn er nog maar een paar mensen. Morgenvroeg een hele hoop handdoeken wassen, mensen ik ben kapot als ik terug kom van de vakantie

Maar goed ik moet ook met de billen bloot nu hé, eerlijk is eerlijk.

Ik heb een vriendje, en wat is ie knap, en wat een salug lijf heeft ie.animaatjes-holbewoners-3107776.gif

 

Zijn naam is Ogieboggelosie de tweede ik noem hem boggeltje. Ik ben zo gelukkig met hem mensen, heerlijk.

nee Bollewops

thats Tarzan

me Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks er van Lars, vandaag vertrekken we  naar de Ngorongoro krater en zullen daar morgen aankomen. Maar eerst weer even alle handdoeken wassen :P  Iedereen zeker weer z'n bed uitgedreven. En geen smoezen van het is hier zo warm hé? ;)

Ja "me Jane" je kan me nog meer vertellen hoor maar Tarzan is het niet, daar is ie te kort voor. Tarzan is een hele grote kerel.

O en overmorgen gaan we de krater beklimmen, maar  als ie gaat roken moeten we maken dat we weg komen hé? Niet vergeten hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha Lars misschien kun je vragen waar haar moeder woont? :)

 

Vandaag komen we bij de krater aan en dan maar weer eerst rusten van de zware dagen ;)  die sommigen hebben gehad.

Morgen moeten we een hele hoop energie hebben want we gaan bergje klimmen.

Ik doe niet mee omdat ik moet aanmoedigen. :P

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...