bolletje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Kom op ZBB instappen kerel, je gaat gewoon weer mee hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Ik sta klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 pfffft, net op tijd niet zo schreeuwen Lars, ik had zomaar de wekker eens niet gezet om uit te slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 HIJG HIJG HIJG Sorry, ik heb me verslapen. Heb even een kameel geleend, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Ik dacht al waar blijft Jannigje toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Er heeft een kameel in m'n toeter gespuugd. Wat stinkt dat spul zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Dat heb ik gedaan Lars maar toen is ie per ongeluk op m'n voet gaan staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Juist ja, doen we. Zo nu bezoek. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 en terwijl we hem heerlijk opeten spelen we dit spel: lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 moeten we al uit het water? Kunnen we hier nog wat blijven? Ik wil best proberen 40 dagen droog te zijn, maar moet het kurkdroog? Woestijnzanddroog? Ik mag ook nooit niks bah Niemand luistert nooit naar mij. Ik wil Ik i . Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 https://www.likefigures.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/a/calimerisme.jpg Want jullie zijn groot en ik ben klein Het is NIET eerlijk! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Het is ook niet eerlijk dat ik geen plaatjes meer kan toevoegen, bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Nou Jan bij mij staat Calimero levensgroot op m'n beeldscherm hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Echt waar? Wat leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 https://www.likefigures.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/a/calimerisme.jpg Want jullie zijn groot en ik ben klein Het is NIET eerlijk! Kijk eens of je het nu wel kan openen Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Hehe, poeipoei, nou, dat was wat! Nog even de kamer controleren op schorpioenen en slangen en dan hop, het bedje in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Getverderrie, Lars, dat beest is zo groot als een kuiken! Sterker nog het IS een kuikentje. Met een wit dopje op zijn kop! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 wat een harige handen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 LARS HELP!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 hier spreekt een natuurmens en nog vader ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Nou jullie worden bedankt hoor! Nu kan ik het slapen wel vergeten!! Ik ben weg, ik slaap vannacht ergens anders http://www.beamulder.nl/images/upload/images/Sahara/F4_2.JPG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 (bewerkt) Goeie morgen medereizigers. Ik ben ook als de dood voor spinnen. Toch heb ik een keer met m'n zatte ........... een vogelspin op m'n hand gehad. Goed hé? Voor zover ik me kan herinneren viel dat best mee. O vandaag gaan we met het vliegtuig richting Sudan, en wel naar Bagara. Dat is daar zo mooi. Veel groen en leven. We gaan naar de markt waar dieren worden verhandelt, en we zien hoe ze slangen bezweren. Verder kunnen we kamelenmelk gaan proeven. Ze gaan daar wel wat minder respectvol om met dieren dus niet boos worden als je ziet dat een dier wat anders wordt behandelt als wat we zelf zouden doen. Verder wil ik een paar dagies blijven omdat we morgen Sudan intrekken en kunnen genieten van de dieren in het wild. Foto en camera's niet vergeten want dit wordt een dag om nooit te vergeten. 29 februari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 (bewerkt) wow, in een bedoeinentent Jannig, hoe was t? goeiemorgen! 29 februari 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Heerlijk stil, geen spin gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 http://www.columbusmagazine.nl/images/user_images4/1ec42/1000x1000/1ec42.jpg. Toen ik buiten kwam, stond hij opeens voor de tent. Mijn begeleider die me terug brengt bij jullie. Ik ben op tijd voor het vliegtuig. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden