Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

nee hoor Lars, ik ook niet

maar wil wel even bij al die

stapels gedroogde kruiden neuzen

die ruiken zo lekker.

Kun jij een parfummetje voor je vrouw

uitzoeken, die ruiken ook vast lekker.

Geplaatst

Goeie morgen reisgenoten :)

Vandaag gaan we winkeltjes bekijken in de medina. Goed opletten want als je elkaar kwijt raakt ben je de pineut. Verder is het volop genieten van alles wat je daar ziet.

Wil heel graag horen vanavond wat we gekocht hebben. :sun:

Geplaatst (bewerkt)

Goed idee Lady Jane, die kruiden ruiken verrukkelijk, leuk om mee te nemen voor ons zelf en de achterblijvers.

Ik zoek ook nog een speciaal cadeau, als het me lukt, horen jullie het later.

Waar zijn de mannen naartoe?

bewerkt door Jannigje
Geplaatst (bewerkt)

Die zijn de hort op Jannigje. Ze gingen even winkelen maar zag ze donkere steegjes in gaan. Als ze moe zijn weet ik wel waar het van komt

animaatjes-vrouwen-12071.gif

bewerkt door bolletje
Geplaatst (bewerkt)

Jannigje :D

Klopt Ger. ze denkt dat we haar niet herkennen zo, en hoopt dat ze mee mag reizen naar het wildpark. Moet daar nog wat geld gaan innen van die ingepakte ezeltjesdrijvers. 

12.gif

bewerkt door bolletje
Geplaatst (bewerkt)

56c74aae00e7c.gifTja wat die nu inene gekregen heeft weet ik ook niet hoor maar dat ziet er niet jofel uit. Zou ze gezopen hebben?

O nee, onze mannen waren toch zo'n klein steegje in gegaan? Aha nou begrijp ik het. Ja ja.

bewerkt door bolletje
Geplaatst

Lars, eind november en in december zaten we met z'n allen in een arrenslee richting de Noordpool.

Zo kwamen we samen de feestdagen droog door.  Is inmiddels bijna een 'traditie' hier  :P .

Ook toen was Bol onze reisleidster  :D  :D  :D  :D  :D .

Ennuhh......tja....die Nanous kwam toen ook voorbij....... :face-icon-small-shocked:

Geplaatst

Ik wil graag de meest rechtste paarse stoel reserveren, ik zal mijn handdoek erop leggen, echt Nederlands. Ik ben wel toe aan een dagje lekker lezen met uitzicht op een prachtige zee.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...