Yvonne Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 En nu sluit ik af... Was hier hier een fijne, rustige en zonnige dag, heb genoten. Voor allemaal : straks lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Gaat goed hoor nadia,bedankt dat je het vraagt☺ Als ik het goed heb zit ik nu "weer" op een week. Was net aan het bijlezen, Sowhat en alle andere frummers die besluiten weg te willen gaan, Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor al jullie steun. En vindt het jammer dat jullie vertrekken. Lijkt me opzich aan de andere kant ook wel weer een mooi moment,een afgesloten hoofdstuk. Op eigen benen kunnen staan,zonder alcohol. Zoiets.. Het gaat jullie hopelijk goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Ja, ga maar lopen met mijn snacks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 En nu echt opslomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 bleeeuuuk...Ik heb niets lekkers in huis. Bewust omdat ik op het moment op mijn lijn let.Waarom zijn dingen altijd zo veel interessanter als je ze niet mag?Dan maar een wortel knabbelen.Fijne avond nog van konijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Zo... bijgelezen. Sjonge. Voor de vertrekkende forumdeelnemers: het ga jullie goed en dank dat jullie er waren gedurende mijn tijd hier. Het zal toch vreemd zijn voor mij om bekende frummers niet meer te zien. Dat de oude dagdraden langzaam hele gaten gaan vertonen lijkt mij niet zo erg. Persoonlijk grijp ik daar vrijwel nooit op terug. Sommige draden in Tips en adviezen en Thema's zullen ook stukken verliezen en dat vind ik wél jammer. Ik kan me zo voorstellen dat sommige nieuwkomers of meelezers daar toch wel wat aan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 ... Waarom ageer jij eigenlijk zo op mij? Ik ben gewoon een beetje verdrietig. Kan niet goed omgaan met definitief vertrek, helemaal niet als dat van tevoren aangekondigd wordt. Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Voor Kohtje, omdat je een beetje verdrietig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik was druk vandaag, en ben eigenlijk niet veel achter pc geweest heb niet gedronken truste voor straks tot morgen Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Mijn kinderen waren beiden het weekend thuis én aan het studeren, dingen regelen, bellen... net als vroeger toen ze hier nog woonden. Het was dus veel drukker dan ik al jaren gewend ben. Dingen niet op hun plaats, in gebruik, informatie delen die dan niet goed over komt, noem maar op. Confronterend voor mij; zo was het vroeger en dan zat ik al vroeg aan de drank. Ik kreeg er geen trek van, maar herkende de situatie wel. Naast confronterend ook leerzaam. Goede nacht beste mensen, tot morgen wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik ga je ook missen Sowhat en waarschijnlijk ben je verstandiger als ik nog kan zijn haha ga goed meis en als het om drinken gaat dan hoop ik je nooit weer hier te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Sowhat je blijft toch wel steeds in mijn buurt op t jaarpact? Ik ben zo lekker aan je gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Sowhat en Loen ik zal jullie schrijven missen. Heel veel geluk op jullie paden en misschien kruizen onze paden nog eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden