blondie6173 Geplaatst 3 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Pfff... en weer een nieuwe therapeut... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Dank jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 21 juli mijzelf weer herpakt. Alle deuren die op een kier stonden dichtgegooid. Slik nu 2x per week antabus bruis. Onder toezicht. Therapie lijkt aan te slaan. Vandaag sollicitatie. Hardlopen ga ik weer oppakken en proefles Yoga is geregeld. En doorrrrrrr Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Dat ziet er goed uit, Blondie! Succes vandaag met je sollicitatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Harstikke fijn Blondie, Klinkt goed joh ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Good luck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Go Blondie, Go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Ennnnn... aangenomen! Alleen formaliteiten nog... Blij blij blij... huttula, rapilos, Sowhat en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Gefeliciteerd! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Van harte proficiat! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Fijn meid!! Ik wist trouwens niet dat je met het vorige werk was gestopt. Ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen!! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Gelukkig niet werkeloos geweest hoor smart. Gewoon toe aan nieuwe uitdaging bij een nieuwe werkgever die mij meer zekerheid kan bieden. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 gefeliciteerd Blondie een mega stap verder weer jij blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ook vanuit mij..van harte gefeliciteerd blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Dank voor alle felicitaties. Alles is rond. Per 1 oktober beginnen en vanaf 1 september al vrij door heeeeel veeeeeeel vakantieuren en overuren. Totaal 345 uur. Teken aan de wand dat ik mijzelf weer aan het voorbijlopen was, met risico op terugval. Nieuwe baan, nieuw begin... Mooie kans om mijn therapie in praktijk te brengen. kruidenthee67, basta, erik en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Gefeliciteerd. Wat doe je voor werk. Wijkverpleegkundige smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Nog 2 dagen te gaan... Wat kost dit moeite en energie zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Voor een mooi doel❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Aftellen dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Inmiddels alles afgerond bij mijn oude werkgever. Administratie van hen afgevoerd, mijn eigen administratie ook op orde. Zoon geslaagd voor zijn HAVO en inmiddels naar hogeschool. Dochter gaat haar gang... Is net als dr mams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Fijne vrije dagen! Je klinkt goed, 'opgeruimd' zeggen we hier dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 zoals jij altijd er was voor jouw kids Blondie zo zijn zij er ook voor jou ze worden groot en samen gaat de spiraal nu weer omhoog mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Fijne berichten...fijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Bekentenis. Dinsdagmiddag 6 september in plaats van mijn antabuse te slikken na mijn recept op te hebben gehaald bij de apotheek heb ik drank gehaald en gedronken. Niet veel, na een glas kwam ik bij mijn positieven en heb ik alles weggegooid maar elk glas is wat mij betreft teveel. Direct mijn behandelaar en huisarts ingeschakeld. Deze waren vrij hard naar mij. Uitglijders komen korter op elkaar voor en als dat zo doorgaat zal namens de huisarts een melding naar jeugdzorg gaan... Flink geschrokken! Afijn, Alle deuren weer dichtgekwakt. Antabuse er weer in en intensievere therapie. Ik ga er weer voor... Doorrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Ai, dat is rot. Wel goed dat je het deelt. Delen helpt. Zet m op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden