bolletje Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Gelukkig wel Burchill Ben al buiten bezig. Iet ook last van een winterdepressie? Goed zo Smart buiten zijn. Ik wil het liefst met dieren bezig zijn Wijfie omdat ik daar het meest verstand van heb. Ja meid eenzaamheid daar knal jij nu ook tegenaan. Toen ik gisteren die tranen maar liet komen was dat ook wat naar boven kwam, een arm om je heen, een knuffel, niet meer alleen zijn enz. Niet dat ik dat nu veel van mijn manneke heb gehad maar ik kon het hem wel geven. Toch is dat zo belangrijk voor veel mensen. Gewoon even een knuffel, en er bij horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Dagpact: Albert Leila Nadia Wijfie Smart Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Verdomme ben gister en vandaag de fout ingegaan. Haal me maar weer van het weekpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Zo naar de tandarts met me bezopen kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 (bewerkt) En dan heel goed tandenpoetsen en mondwater en dan denken dat tandartsten niks ruiken.... Waardoor kwam het dat je geen verantwoordelijkheid voor jezelf nam en je eigen afspraken zo licht neemt dat als het ff niet lukt je ze loslaat? En heb je nu op dit moment gedronken gisteren en de hele ochtend? Ben je nu bezopen? EDIT; een deel van mijn test vond ik te oordelend en dat is niet nodig. 28 januari 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Ja schaam me dood,tandarts zal het wel ruiken denk. En zeker had ik een afspraak met mezelf,dacht eentje maar ja ja,kan gelijk niet meer stoppen. Ik wist het,en toch doen hè? ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Heb een mega kater,probeer hem weg te drinken. Maar lukt natuurlijk niet, gig kater en dronken ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Nee ik moet er naartoe heb heel veel tandsteen,terwijl ik meestal 2 keer poets per dag. Doet ook zeer, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Auw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Dank je Hannah das lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 (bewerkt) Ja schaam me dood,tandarts zal het wel ruiken denk. En zeker had ik een afspraak met mezelf,dacht eentje maar ja ja,kan gelijk niet meer stoppen. Ik wist het,en toch doen hè? ! Hoe kon je nu denken eentje? Of je het nu bij 1tje gelaten had of niet, de afspraak met jezelf in het weekpact was niks drinken. Dan hoef je je niet dood te schamen maar je wel af te vragen waarom je geen verantwoordelijkheid voor jezelf neemt. Ga je dat eens afvragen als je weer nuchter bent. Loop eens niet voorbij die fundamentele vragen. Wat zegt het over jezelf als je geen verantwoordelijkheid neemt en jezelf niet serieus neemt? Maar nu ff serieus, je gaat toch wel afzeggen? Dit lijkt me echt een heel onverstandig plan. 28 januari 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Bol, rottig dat je je zo voelt meis. Ik had begrepen dat je samen met je maatje bij een andere ambu zou gaan solliciteren? Wie jou in de gelederen krijgt mag in de handjes knijpen! En anders oppas (oepoeh), egelovang, vogelopvang, regulier asiel? Ik hoop dat je ergens je kontje weer in kan draaien, zou heerlijk zijn voor jou en voor de diertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 JaNina wat ontzettend lief van je om zo'n berichtje te plaatsen. Dank je wel. Ja maatje wilde eerst naar Eindhoven maar wil nu liever iets voor zichzelf. Tja en mij komen halen vanuit Eindhoven doen ze niet. Heb ook al eens gebeld naar Uden maar daar moet je ook met eigen vervoer komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Wat is dat Jopske? Nog nooit van gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Geen depressie hier gelukkig, Wel verkouden ! Hoop, voor iedereen dat het snel voorjaar gaat worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 (bewerkt) Lila de uitslag was goed. Ik mankeer volgens de arts lichamelijk helemaal niets. En van psychische klachten daar heeft hij de ballen verstand van. Ik weet ook dat het over gaat maar als je er midden in zit duurt een dag erg lang. Als die rotte winter maar eens voorbij is, want het is ieder jaar raak bij mij. Ik ben altijd zo opgewekt en vrolijk, babbel altijd tegen m'n diertjes en vind alles leuk. Zo stom dat alles nu precies het tegenovergestelde is. Ja en eenzaamheid is slopend. Daar moet ik iets aan gaan doen dit jaar. Jij ook een dikke terug. Maar daar moet je toch 65 voor zijn Jop? 28 januari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 (bewerkt) mijn buuf heeft zo'n pas omdat ze epileptische aanvallen heeft. En als ze met de Valys rijdt moet er altijd een begeleider mee. Ik denk dat jij daar gelukkig, te gezond voor bent Bol. En gewoon met bus en trein kunt zelfstandig. 28 januari 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Sowhat over een dik half jaar dan word ik 65. Ach het komt allemaal wel goed kanjers. Kijk nu ik niet meer drink kan ik nergens meer in vluchten. Maar ik kom er sterker uit das zeker. Ook weet ik waarom ik me rot voel. Grotendeels de eenzaamheid. Heb al zitten denken ik ga een kamer verhuren, maar ja wat haal ik dan in huis. Soms denk ik ook, het zou misschien goed zijn als ik eens op zoek ga naar een lieve partner. Ik weet het niet meer hoor. Eerst maar weer eens een beetje een goed gevoel krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 (bewerkt) Bol, herken alles wat je schrijft (op die kamer verhuren dan na dan want ik heb maar 1 ruimte) Zo opvallend dat er vergelijkbare behoeften komen als we een tijd niet drinken en veel te maken heeft met eenzaamheid. Partner is een groot woord, maar wie weet is er iemand die ook graag bezige bij in de tuin is of juist van kopjes thee houd in een mooie tuin als je jouwe. Ik probeer zelf het beladen idee partner los te laten en leuke mensen te zoeken om leuke dingen mee te doen. Dat werkt al beter. En wie weet is het bij jou ook wel je eigen behoeften centraal mogen stellen. Je lijkt me zo behulpzaam naar de hele wereld. 28 januari 2016 bewerkt door erik smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Ach ZBB.......jammerrrrrrrr Agnieta zullen we het samendoen? Mensen wat is het top buiten! Ik heb een heel stuk van mijn terras schoon en veel blad en takken opgeruimd, geknipt e.d. Een begin gemaakt met een stapel rotzooi voor aan de weg wat binnenkort opgehaald wordt voor de vuilstort. Daar moet ik later nog van alles bij gaan zetten. o.m. een matras. Maar.. dan moet ik eerst een nieuwe kopen en ik denk dat ik daar nu voor op pad ga. Heb nu al een opgeruimd gevoel. (niet te vroeg juichen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Ik heb godzijdank zelf nog nooit een kater weg gedronken. Dan liever onder de wol met een pcm. Dus als je daar mee zou stoppen ZBB dan stap je uit de cirkel.... ideetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Eigenlijk bedoel ik dat ook Erik. Leuke dingen doen met mensen. Maar ik heb hier vaker een kamer verhuurd en het gevoel dat er nog iemand in huis is is best wel fijn. Nou Jopske jullie zijn welkom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Ga jij in Brabant werken dan Jopske? Of is dat een grap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Jopske O ik geloof niet Ietje dat ik me erg eenzaam gevoeld heb toen J. nog leefde. Ik voel me niet zo heel gauw eenzaam, alleen nu wel. Nu ben ik er keihard tegenaan geknald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Jawel Sowhat maar eerst wil ik heel graag uit deze stemming komen en me weer een beetje gelukkiger voelen. Das op dit moment het belangrijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden