Yvonne Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Ik duik ook mijn bed in. Niet veel gedaan vandaag. Onrustige periode. Geeft niet, de rust keert wel weer terug. En morgen mezelf maar even mezelf een ferme trap onder het achterwerk geven. Hoop dat je kunt slapen Jopie. En dat geldt ook voor Lars, nog één nacht en dan begint morgen voor jou. Kan me indenken dat er van alles door jouw hoofd aan het tollen is. Morgen komt er aan Lars, trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Truste allemaal. Een weekeinde zonder drank maar gister MacD en vandaag afhaal chinees. Voelt als een weekeinde doorzuipen:-). Morgenochtend maar weer lekker aan dr havermout.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Groenten had ik verder niet meer in huis Sowhat Ik sluit af, ga nog een klein stukje MammaMia kijken op net 5 en dan naar bed Heb weer niks gedronken van datgene waarvoor we hier zijn dus meld me geslaagd af truste allemaal tot morgen leila en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Ik volg het soms ook niet meer. Dat is een raar gevoel als je ut wel wil volgen Ook maar gewoon :musicnote: Lekker droog en warm slapen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Welterusten gaar nog lezen eventjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Bedenk mij net toen ik dronk heb ik nooit gelezen of wel ik dat graag doe maar ja met een fles wijn zijn letters toch iets moeilijker .Is toch ook fijn dat ik er nu weer aan toe kom en het ook nog leuk vindt .Nu echt welterusten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Meld me weer droog af!! Tot morgen!! leila reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden