Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Lars, toen ik de eerste keer las wat er over mij was geschreven schrok ik me rot!

Ik zou mijzelf onmiddellijk op hebben laten nemen, zo gestoord!!! Zo iemand mag je niet los laten lopen.

Het is nog steeds niet leuk om al die meningen en diagnoses te lezen, maar ik ben er wel meer aan gewend.

En ik kan je verzekeren: ik ben minder gestoord dan het op,papier lijkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, je laat ons allen zo meeleven met jouw proces... daar word ik soms wat verlegen van. :blush:  :( bloos

En je stapt er zo open in.

Mensen niet aankijken in het dagelijks leven... enfin dat is best nog aan te leren. Maar hoe je hier bent dat

is van een grote echtheid. Al jou wiebelmomenten (eufemisme) maken we mee.

En hier laat je wel ook steun aan anderen zien... :musicnote:

 

Ik hoop werkelijk dat je deze lef blijft houden Lars. Niet voor ons (mij) maar vooral voor jezelf en JOUW leven.

En dat je straks ons mee laat leven - ook - in je triompfen. Ik hoop dat zoooo

 

en slaap goed :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed besluit Lars, voor jouzelf, maar o.a. Ook voor mij.

Mijn leven en proces zijn heel anders dan die van jou, maar toch zijn er grote overeenkomsten, ik lees over jouw leven en jouw strijd en vergelijk dat dan met die van mij.

Ook ik kom tot inzichten, stel mijzelf vragen en probeer op mijn bescheiden manier mee te denken.

Er is één ding dat ik nog graag tegen je wil zeggen: het lijkt er nu gelukkig op dat zowel als jouw vrouw samen verder willen.

Wat ik jou én haar gun is GEDULD. EN DAN VOORAL GEDULD VAN JOU.

jij hebt het zwaar, er komt veel op je af. Jij hebt steun nodig etc.

Zij heeft het ook zwaar, er komt op haar ook veel af, zij heeft ook steun nodig.

En het is de vraag of jij altijd het steunpunt kunt zijn Dat zij nodig heeft in deze fase en andersom.

Probeer ajb goed naar elkaar te luisteren en die behoeftes helder te krijgen.

Ik ken haar niet, maar ik,ken wel de behoefte aan ruimte (tijdelijk) in een relatie. Het is vreselijk moeilijk voor de ander om die te geven, vooral als die ander zelf behoeftig is of ongeduldig.

Voor alle duidelijkheid:ik zeg niet dat jij dat bent, maar ik vraag je er op te letten voor jezelf en voor je vrouw.

Omgekeerd geldt natuurlijk hetzelfde.

Te snel willen, te weinig ruimte geven kan vertragend werken, is mijn ervaring.

Dit alles is níet bedoeld om je te ontmoedigen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...