Sowhat Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Lars,laat je kinderen hun eigen leven leiden,ook met Kerst. Jij bent er jarenlang nooit voor hen geweest met Kerst,want dat was de tijd dan je helemaal los kon gaan met drinken. Leer de tijd voor jezelf in te vullen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Zondag gebeurt er iets wat het sop van de kool in feite niet waard is. Ik kan er niet over praten ook hier op de afdeling niet. Ik ben enorm teleurgesteld in mijzelf en ga drinken. (...) Je weet waar je me kunt bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Dag voor dag Lars. Stapje voor stapje. Leg de druk ook niet hoger. En niet hopen maar doen! Voor jezelf, geef jezelf een fijne kerst door niet te drinken. Zo krijg je vertrouwen in jezelf. Dat moet eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Blijkbaar wil je dat niet graag genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Lars je zal toch moeten leren dat op een actie een reactie komt. I,p,v je excuses aan te bieden dat je je dochter ongerust en boos hebt gemaakt door haar met een slok op op haar verjaardag te gaan bellen,heb je nu voor de 2e keer je dochter met een slok op gebeld. Waarom haar en haar gezin zo belasten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Ik hoop heel erg dat ze tóch komen Lars. Maar kan me er ook wel wat bij voorstellen dat ze gigantisch baalt jou toch weer met drank op aan de telefoon te hebben. Bereid je voor op een weekend zonder kinderen, zorg dat je bezigheden hebt. Grijp alle mogelijkheden om jezelf we open te stellen voor hulp met twee handen aan. Ga er weer in geloven,DOEN. Je moet het zélf doen, en dat kun je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Je kunt nooit falen zolang je zegt dat je een hopeloos geval bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 (bewerkt) Dat is waar, Lars!! Maar ik denk steeds, hoe krijgen we Lars toch weer op de rails. Als iedereen zegt: 'Je bent een kanjer en je kunt het!' lijkt het een averechts effect op je te hebben, alsof het je kwetst dat we niet zien wie je bent. Maar ik realiseer me echt ook dat ik makkelijk praten heb. ("Jullie hebben allemaal makkelijk praten" is ook wel een grappige uitspraak van een stotteraar.) 22 december 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Jullie hebben allemaal makkelijk praten. Klopt. De situatie van een ander is altijd beter objectief te bekijken dan de eigen en daarom zo gemakkelijk om oplossingen voor aan te dragen. Maar wat basta zegt, klopt ook. Wil je graag helpen, maar dan wil ik wel graag van jou weten hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Hoe bedoel je, jullie hebben allemaal makkelijk praten?? Je bent hier niet de enige met een drankprobleem. Bij mij is het ook niet vanzelf gegaan, nog steeds niet. Ik zou ook graag nog eens zoveel willen drinken dat ik even helemaal van de wereld ben. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Ik weet even niet wat ik moet zeggen, behalve KOP OP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 En zo kunnen we het allemaal alleen maar vanuit ons eigen perspectief bekijken. De reacties zijn dan soms bemoedigend, helpend, beetje bemoeierig, wijzend vingertje, belerend, confronterend? Maar altijd met de bedoeling om te helpen. Tenminste, daar ga ik vanuit. Haal eruit wat je helpt! En go Lars. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Als je niet meer moppert ga ik me zorgen maken Lars! Goed joh, dat je aan de bel hebt getrokken. 'Opgelucht'..precies, niet mee rond blijven lopen, laat je horen en je wordt gehoord. Heel constructief. En daar mag je jezelf best ff een compliment voor geven, je krijgt er in ieder geval wel één van mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Goed dat je aan de bel getrokken hebt Lars. Je weet best eigenlijk heel goed wat je nodig hebt. Ik gun je echt dat je dochters komen. Vraag het ze in ieder geval en zeg dat het niet goed ging/gaat maar dat je je best doet en ze nodig hebt. En dat het plan aangepast wordt. Ik hoop dat ze komen. Komen ze niet grijp dat dat niet aan als excuus om te kunnen gaan drinken maar zie het als een reden om juist niet te drinken en te laten zien dat je er wat van wil maken. Hoop dat je wat ondersteuning krijgt middels de refusal en dat er wat gezellige mensen dienst hebben dit weekend. Ondanks alles ook jij fijne kerstdagen Lars! En een beetje mopperen mag maar niet het bijltje er bij neer gooien. Daar is het leven echt te mooi voor! Dikke knuffel en hou je taai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Je hebt het hartstikke goed opgepakt nu. Uitgesproken wat je voelt, wat je nodig hebt, wat er mis gaat... jep, ben trots op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Mooi, en nu een fijne kerstdag. Blijf ontspannen en vriendelijk als het even kan. Moet nu lukken toch, met zo'n voorbereiding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 (bewerkt) (Dit bericht was verkeerd opgevat. Heel begrijpelijk want het was nogal onduidelijk)) 23 december 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Ik ben blij dat ik je ken Lars. Fijne Kerst en slaap lekker. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Fijn dat ze komen Lars. Geniet ervan! En mooi dat je het kan zien als een nieuw begin vandaag. Nieuw is niet altijd makkelijk maar het wordt steeds leuker. Geloof me! Blijf praten hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Grote stappen jongen, top. Slaap lekker vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Ik ben heel blij voor je Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Wat heerlijk Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Wat fijn joh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Go Lars! Geniet...maar niet te hard van stapel lopen idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Yo positivo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden