smart Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 ik hik ervan Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Hadden we wel even nodig toch? Even lekker lachen! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Maar zonder gekheid Lars. Hem misschien wel even laten weten dat je niet goed weet hoe of wat je moet reageren. Anders zit hij zich maar af te vragen waarom er geen reactie terug komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Meiden toch! Sbs ik bericht hem ook wel terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Oh ok hahaha misverstanden alom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 ik hik ervan Beter hier van dan van de ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ho ho Ik heb nog niets ontkend he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Wat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Wat...is het nu aan tussen Vol en Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Een kop koffie zou heel leuk zijn Verder geniet ik graag op afstand mee met deze ontdekkingstocht Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ja en wil ik dat Lars heel gelukkig wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Nee lieve Lika Vol is gelukkig getrouwd veel jonger en ik vind haar erg lief maar heb wel andere voorkeuren nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ik ben vandaag zelfs precies 10jaar getrouwd Zo'n 9jaar daarvan ook gelukkig, daar gaan we hopelijk nog heel wat jaren aan toevoegen Jannigje, lady jane en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Van harte gefeliciteerd vol en volleman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Wat leuk dat je moeite doet om een leuk plaatje te vinden ! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Van harte Vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ik ga koffie drinken. Zat even in een dipje maar jullie hebben me er weer door gesleept bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Gefeliciteerd met je trouwdag Vol! Fijn dat je uit je dipje bent Lars. Moet zeggen dat het mij ook wel even goed heeft gedaan deze gekkigheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Vol en Volleman 10 jaar, gefeliciteerd! Lika, Singbluesilver, basta en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Bijna weekend. Toch ook wel weer spannend. Vanmiddag ga ik weg. Vanavond krijgt hij of wij visite van een bevriend stel van hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Oh dat is inderdaad ook wel spannend. Nog weer meer nieuwe mensen leren kennen. Of ken je ze al. Nou ja zie het maar als gezonde spanning. Hoort er ook bij: elkaars leven leren kennen. Gun je een mooi en gezellig weekend Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Nog een nieuwe reden om het weekend leuk te vinden. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Tuurlijk spannend. Als het nu al saai zou zijn, dan was het niet goed. Heb een goede tijd Lars. Je staat op dagpact hè? Top! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Weekend. Om half 2 ga ik weg. Nog even douchen nu. Fijn weekend allemaal kom wel een keer langs wippen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden