lady jane Geplaatst 5 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Ik lees dat je in het noorden gewoon de straten op kan, op de schaats weliswaar, maar hoe leuk is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Artax gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Klinkt goed Hub, zo'n hotstoneketel. Zit je ver bij Rotjeknor vandaan? ( mag je ook niet zeggen hoor) Op dit moment heb je frummers uit het Noorden die niet uit huis kunnen, en die uit het zuiden des lands die gewoon aan het werk zijn, en daar behoor ik ook bij. Fijn dat je man weer veilig thuis is Agnieta. en van harte aan Artax Groetjes Moppie ( waar thuis de rust gelukkig weer wat terug is gekeerd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 t was een grapje hub maar zelf masseer ik mijn eigen kneuzingen wel hoor idd best pijnlijk soms, maar het versnelt genezing enorm Maar bij een ander zou ik het ook niet snel doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 heel verdacht dat je dat 2 x meldt hub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Goeiemorgen! Dagpact: Agnieta Albert Leila Kruidenthee Ronja Nadia Walrus Smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Ook hier maar weer een dagje binnen doorbrengen. De poes had al snel door dat het niet lekker aanvoelde onder haar pootjes en was roetsjj weer binnen. Het is stil hier, behalve nu en dan een vlucht vogels of ganzen met hun gegak. Nu en dan in de verte een auto... heul voorzichtig... brr je zal er maar uitmoeten! Straks maar wat uitzending gemist kijken. O ja, heb gisteren heel leuk vrijwilligerswerk gezien. Ook daar achteraan vandaag! Ik blijf hier ook maar een beetje hangen vandaag.... Iemand nog wat leuks te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Goeie vandaag! Roetsjjj.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 ik zit me een beetje te vervelen komt niet vaak voor dus ook wel eens goed. Maar moet wachten op mijn nieuwe router die komt voor 13.30 u volgend de post.nl en dan m installeren en hopen dat dat het probleem idd was, want anders heb ik pas echt n probleem. Intussen de kerstboom maar opruimen en gaan zuigen en dweilen, het aanrecht is al schoon en leeg, dus het wordt nog wat met mij. Maar eigenlijk zou het mijn sauna dag zijn vandaag, dus tja........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert Hey AlbertRemmo, Da's lang geleden. Hoe gaat het met je? groet, (voorheen Joris) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Zo h. arts heeft gebeld en zich verontschuldigd voor het niet bellen van gisteren. Verder zijn de longfoto's goed en daar is niets te zien. Nu moet ik bloed laten prikken om te kijken of mijn schildklier aan het opspelen is. Dus de hormonen. En misschien in de toekomst mijn slokdarm eens na laten kijken. Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 (bewerkt) Das beter bolletje! Hmm... normaal gesproken ben ik niet zo'n watje, maar erg veel zin om de deur uit heb ik niet vandaag En mijn schaatsen liggen dus elders he Heb ook geen ijzertjes, dus doe wel sokken om m'n schoenen Die honden zullen toch min één keer uit moeten... Brrrrr..... -deheldopsokken- 5 januari 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Fijn Bolletje, niets bijzonders aan de hand. Heb je nu nog last van je slokdarm, of is dat helemaal weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Ger. ik voel nog wel wat bij de slokdarm maar dat is minder. En ik voel me wat rustiger. Heb Oxazepam gehad, en das wel fijn nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Dat filmpje is al diverse keren voorbij gekomen op FB! Extra leuk als dat een buurman is! Bol, gelukkig al iets meer duidelijk... en wat meer rust. Ik was trouwens de lamp vergeten vanmorgen. Heeft het zin om dat alsnog te doen eigenlijk? Dit lijkt voor mij een navelstaardag te worden. Net de gym gedaan, zo de yoga nog, alles kalm. Maar het ook zomaar zo zijn dat ik straks ramen ga lappen; actief worden, hoppa!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 leuk filmpje, vanuit de luie bank. Nou ja lui, de Kerstboom is weg de kamer weer een stuk lichter en mijn modem is net gearriveerd. Pauze voorbij dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 ...Ik was trouwens de lamp vergeten vanmorgen. Heeft het zin om dat alsnog te doen eigenlijk? ... Ik heb gelezen dat als je zo'n lamp later op de dag gebruikt, je je slaapritme wat kunt verstoren. Je zou het eens kunnen proberen. 's Ochtends is het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Goedemiddag allemaal. Raar hoor, sneeuw, ijzel, kou in het noorden. Hier is het grauw en donker, maar ..... niet glad! Dat dan weer wel. Bolletje, eindelijk een en een (werken niet op de Ipad, vandaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Ik was trouwens de lamp vergeten vanmorgen. Heeft het zin om dat alsnog te doen eigenlijk? Ha Smart, MijnGerrit heeft gelijk, je dagritme kan verstoord raken als je de lamp te laat gebruikt, maar in de middag moet het nog wel kunnen. Dat hebben ze mij tenminste verteld. 'S avonds nog gebruiken is geen goed idee. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 zo! zelf de modem geinstalleerd en alles werkt nog ook. stofzuigen mag blijven liggen tot morgen ik mag mezelf even uitlaten nu want niemand anders doet het. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Onvermoede talenten, onze Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Jane, Dat doe ik je niet na hoor Wijfie, waar ben je geweest dan zondag, weer een muziek uitvoering.? En wat maakte dat je dan toch weer dronk ? Je was juist zo entousast dat je zo lekker droog bleef. Jaarpact niets voor je? Ik heb er baat bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Wijfie wat jammer... en hoe is het dan verder met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Hoelang lukt het je om een fase nuchter te blijven? Ik bedoelde trouwens ook hoe het is na het overlijden van je man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Drie maanden is wel een hele prestatie! Ik vind het knap! Hoop dat het je weer verder gaat helpen vanavond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden